اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌‌نور استان زنجان:

هدف از برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد نشاط در بین دانشجویان است

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد نشاط در بین دانشجویان است.

هدف از برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد نشاط در بین دانشجویان است

سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌نور امسال به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از المپیاد یک‌هزار و 500 نفر حضور دارند، تصریح کرد: این افراد شامل ورزشکاران، مربیان، داوران و... هستند.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه با بیان اینکه این المپیاد با همکاری دستگاه‌های مختلف در استان اجرایی می‌شود، افزود: زمان برگزاری این المپیاد از 24 مرداد تا 31 این ماه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقات با فعالیت کمیته‌های مختلف اجرایی می‌شود، اضافه کرد: از جمله کمیته‌های  فعال در این المپیاد کمیته روابط عمومی، کمیته فرهنگی و کمیته تحقیق و امور رایانه است.

صفوی با بیان اینکه هریک از کمیته‌های مذکور وظایف ویژه‌ای به عهده دارند، تصریح کرد: کمیته روابط عمومی وظیفه هماهنگی اخبار و نتایج مسابقات و همچنین انعکاس این اخبار را به خبرگزاری‌ها و نشریات محلی به عهده دارد.

وی همچنین از انتشار هفت ویژه‌نامه در جریان برگزاری این المپیاد خبر داد و گفت: این نشریه با همکاری و همیاری دانشجویان دانشگاه به چاپ می‌رسد.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به سایر اقدامات کمیته روابط عمومی در جریان این مسابقات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تهیه عکس و فیلم از جریان مسابقات، انجام مصاحبه با مسئولین برگزاری، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران تیم‌های شرکت‌کننده و درج نتایج در بولتن، جمع‌آوری کلیه گزارش‌های روزانه و پایانی و سازماندهی آنها، تهیه و ارائه روزنامه‌های کثیرالانتشار روزانه برای استفاده شرکت‌کنندگان از اخبار و اطلاعات نیز از سایر فعالیت‌هایی است که کمیته روابط عمومی انجام می‌دهد.

وی به فعالیت‌های کمیته تحقیق و رایانه نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سایت المپیاد با آدرس www.sport.zanjanpnu.ac.ir فعال است که شامل آیتم‌هایی از جمله زنجان‌شناسی، معرفی رشته‌های ورزشی، دانستنی‌ها و اطلاعات مورد نیاز دانشجویان در المپیاد، معرفی کمیته‌ها و مسئولان آنها، گالری تصاویر و فیلم و اعلام نتایج مسابقات است.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در پایان به فعالیت‌های کمیته فرهنگی نیز اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم فوق برنامه، برگزاری اردو و ... از جمله فعالیت‌هایی است که در جریان این المپیاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول