اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ سیزدهم

محمدی قاضی دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز شد

تیم داوری مسابقه تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شد.

محمدی قاضی دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در پنجمین هفته بازی‌های نیم فصل نخست از مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب در ورزشگاه یادگار امام قم برابر نماینده تازه به لیگ برتر آمده تبریز یعنی گسترش فولاد برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم بعد از دو بازی بدون برد به شکست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز فکر می‌کنند در حالی که جمشید محمدی داور جوان فوتبال کشورمان قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

البته قاضی این دیدار حساس بین تیم‌های رده‌های هفتم و نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر را مصطفی فراهانی کمک داور اول و حسن طوماری کمک داور دوم این دیدار همراهی می‌کنند، ضمن اینکه حمید حاج ملک به عنوان داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی به عنوان ناظر مسابقه در این دیدار حضور دارند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر در اندیشه جبران دو هفته ناکامی و کسب سه امتیاز بازی داخل خانه به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

دور رفت لیگ برتر فوتبال در حالی از پنجشنبه شب بیست و چهارم مردادماه پیگیری می‌شود که بازی‌های هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و در هفته صدرنشینی فولاد خوزستان که بعد از باخت در هفته اول توانسته سه پیروزی متوالی کسب کند، سایر تیم‌های جدول به دنبال کسب امتیاز هستند تا فاصله خود را با این تیم کمتر کنند.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های هفته پنجم را در حالی اعلام کرد که بر اساس آن تیم فوتبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها در شهر قم و در خانه خود برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز یکی از تیم‌های نیمه بالای جدول به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز از ساعت 19 و 45 دقیقه جمعه بیست و پنجم آبان‌ماه به میزبانی شاگردان محمد مایلی کهن در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام قم برگزار خواهد شد تا صبای قم برای تکرار موفقیت‌های هفته‌های اول و دوم لیگ سیزدهم مقابل حریف مدعی خود صف‌آرایی کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال هم‌اکنون به ترتیب فولاد خوزستان، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، نفت تهران، صبای قم، راه‌آهن و گسترش فولاد تبریز در رده‌های اول تا نهم جدول رده‌بندی هستند.

این در شرایطی است که شاگردان رسول خطیبی در تیم گسترش فولاد تبریز هم‌اکنون با کسب پنج امتیاز جایگاه نهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و در حالی با صبای قم روبه‌رو می‌شوند که در تاریخ لیگ برتر تاکنون با صبای قم بازی رسمی در چارچوب لیگ برتر فوتبال ایران نداشته‌اند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول