اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم:

آب روستاهای جم به طور موقت از حالت بحرانی خارج شده است

فرماندار شهرستان جم گفت: آب روستاهای جم به طور موقت از حالت بحرانی خارج شده است.

آب روستاهای جم به طور موقت از حالت بحرانی خارج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالرسول زارع شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان شهرستان جم با تبریک عید فطر اظهار داشت: عید فطر عید بندگی است و امیدوار هستیم عبادات ما در رمضان مورد قبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان جم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم همیشه در صحنه جم با حضور گسترده و حماسی خود حماسه سیاسی دیگری را خلق کردند.

فرماندار شهرستان جم همچنین ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی 24 خرداد ماه نشانه اقتدار و ایمان ملت بزرگ ایران بود.

این مسئول ضمن اشاره به تغییر دولت گفت: پایان دولت، پایان کار و تلاش نیست بلکه باید برای رفع مشکلات مردم و آبادانی و توسعه منطقه دست از تلاش و کوشش برنداریم.

زارع تصریح کرد: دولت‌های نهم و دهم طبق سخنان رهبر فرزانه انقلاب، دولت کار و تلاش بود که واقعاً کارهای بزرگ و ارزشمندی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

فرماندار شهرستان جم بزرگ‌ترین خدمت را خدمت به خلق دانست و گفت: رضایت خداوند از مسئولان زمانی حاصل می‌شود که رضایت بندگان خدا محقق شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابراز داشت: به صورت منظم از روند پروژه‌های عمرانی در دست احداث بازدید کرده پیشرفت‌های فیزیکی آنها را بررسی و به فرمانداری گزارش کنید.

زارع افزود: تلاش می‌کنیم کمیته برنامه‌ریزی شهرستان را به موقع تشکیل دهیم و اعتبارات امسال را در صورت امکان افزایش دهیم در ضمن مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر جذب اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در جذب اعتبارات استانی از مدیران کل خود تلاش کنند.

این مسئول متذکر شد: در حال حاضر بحث آب آشامیدنی یکی از مسائل و مشکلات شهرستان محسوب می‌شود که با همکاری و مدیریت امور آبفار روستایی وضعیت به صورت موقت از از حالت بحرانی خارج شده است که رفع کامل این مشکل مستلزم تامین اعتبار لازم به منظور حفر چاه‌های جدید و تجهیز چاه‌های قبلی و انتقال و اتمام عملیات اجرایی انتقال آب خط کوثر به شهرستان جم است.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول