اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم:

تغییر کاربری فضاهای سبز در روستاها یک معضل اساسی است

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم گفت: تغییر کاربری فضاهای سبز در روستاها یک معضل اساسی است.

تغییر کاربری فضاهای سبز در روستاها یک معضل اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، غلامرضا بهمنی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان و مردم شهرستان جم در روستای چم چشمه اظهار داشت: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان جم و در مناطق روستایی نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: برای تکمیل راه‌های روستایی و اجرای طرح‌های عمران روستایی اقدامات بسیار مهمی در شهرستان جم انجام گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم با انتقاد از مسئولان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: معمولا جهاد کشاورزی با تغییر کاربری فضاهای سبز مخالفت می‌کند.

این مسئول از اجرای طرح هادی روستای چم چشمه در سال جاری خبر داد و گفت: طرح هادی روستای چم چشمه دو سالی است که تصویب شده و در سال جاری آن را اجرا می‌کنیم.

بهمنی در پاسخ به اعتراض تعدادی از روستائیان در زمینه کاربری زمین‌هایشان در طرح هادی و تقاضا برای حل مشکل ابراز داشت: کاربری‌ها در طرح هادی توسط مشاورین بنیاد مسکن انجام می‌شود و برای هر روستا موارد لازم برای توسعه آن پیش‌بینی می‌شود.

وی در ارتباط با تغییر کاربری‌ها نیز گفت: برای تغییر کاربری باید در مرکز استان تصمیم‌گیری شود و تنها بنیاد مسکن دخیل نیست.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم، تغییر کاربری فضاهای سبز را دشوار خواند و اذعان داشت: به دلیل از بین رفتن باغ‌ها و سرسبزی شهرستان، معمولا جهاد کشاورزی با تغییر کاربری فضاهای سبز مخالفت می‌کند.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول