اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق شهرستان جم خبر داد

اجرای 30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در روستای چم‌چشمه جم

رئیس اداره برق شهرستان جم از اجرای 30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در روستای چم‌چشمه جم خبر داد.

اجرای 30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در روستای چم‌چشمه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، علیرضا ضامنی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مردم و مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: در چند سال اخیر در راستای بهبود وضعیت برق‌رسانی به روستاهای شهرستان جم اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: حجم کارهای انجام گرفته بسیار خوب و قابل قبول بوده و مردم تا حدود زیادی از این اقدامات رضایت دارند.

رئیس اداره برق شهرستان جم با بیان اینکه 30 کیلومتر از شهرستان جم، نیازمند توسعه برق فشار ضعیف است خاطرنشان کرد: باید نسبت به اجرای این طرح اهتمام ورزیم.

این مسئول در ارتباط با وضعیت برق روستای چم چشمه، توسعه شبکه برق را حق مردم شهرستان دانست و گفت: توسعه شبکه برق در شهرستان، هر دو سال یک بار انجام می‌شود.

ضامنی یکی از دلایل مشکل در توسعه شبکه برق را پراکنده سازی عنوان کرد و افزود: به دلیل پراکنده‌سازی در شهرستان، هم اکنون به 30 کیلومتر توسعه کابلی فشار ضعیف نیاز است که با توجه به تخصیص پایین‌ترین اعتبار در سال گذشته به برق شهرستان، شرایط برای توسعه، قدری دشوار شده است.

وی هزینه هر کیلومتر توسعه شبکه برق را 500 میلیون ریال و هزینه خرید هر پایه برق را 8 میلیون ریال اعلام کرد و از مردم خواست برای کمک به تسریع برق رسانی، در صورت امکان، خرید پایه‌های برق را، شخصا انجام دهند.

رئیس اداره برق شهرستان جم، همچنین با اشاره به اصلاح شبکه در روستای چم چشمه اذعان داشت: تنها روستایی که در سال گذشته در آن اصلاح شبکه انجام شده است روستای چم چشمه است.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول