اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

برنامه افطاریه رادیو اردبیل رتبه شش کشوری را به دست آورد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: برنامه افطاریه رادیو اردبیل به دلیل جذابیت‌هایی که داشت، توانست رتبه ششم کشوری را به دست آورد.

برنامه افطاریه رادیو اردبیل رتبه شش کشوری را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله مددی عصر امروز در نشست کارشناسان و صاحب نظران علوم اجتماعی، معارف و نقادان شاخص برنامه‌های صدا و سیما در اردبیل اظهار داشت:‌ هدف ما از برگزاری چنین نشست‌های نقادانه تحلیل و بررسی برنامه‌های متنوع صدا و سیما و همچنین ضرورت بهبود کیفیت برنامه‌های تولیدی و پخش شده است تا با کمترین خطا و اشتباه این کار انجام شود.

وی با یادآوری اینکه سعی می‌شود در تولید و پخش برنامه‌ها فضای پرشور و نشاط برای مخاطبان مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم آذربایجان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل ما در کنار تولید برنامه‌های فاخر و ارزشمند ارزشی، انقلابی و محتوایی سعی داریم فضای مفرح و شادی را در برنامه‌های تولیدی حاکم کنیم تا علاقمندان بتوانند هم از شادی و هم مسایل آموزنده و فضاهای مفرح استفاده کنند.

مددی در ادامه خاطر نشان کرد: صدا و سیما در مناسبت‌های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان با توجه به حال و هوای معنوی در جامعه سعی می‌کند با تدارک سریال‌ها و برنامه‌های تولیدی ارزشمند در این یک ماه در خدمت مخاطبان باشد که در این زمینه پخش سریال‌های مختلف و همچنین برنامه‌های معنوی از استقبال خوبی برخوردار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از استقبال بسیار مطلوب و مناسب هموطنان داخل و خارج از کشور از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه سبلان خبر داد و اضافه کرد: پخش سریال‌ها و همچنین برنامه‌های افطاری و سحرگاهی از پربیننده‌ترین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ما است که همیشه نظر مخاطبان و علاقمندان را به خود جلب کرده است.

در این نشست که جمعی از کارشناسان و اساتید حوزه علمیه و دانشگاه های استان اردبیل و متخصصان رسانه حضور داشتند در مورد سریال‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیما به ویژه سه سریال مادرانه، خروس و دودکش نقدها، بررسی‌ها و تحلیل‌ها انجام شد که در این بین کارشناسان سریال مادرانه را موفق‌ترین سریال صدا و سیما معرفی کردند که با توجه به بیان مشکلات اجتماعی به ویژه طرح موضوع دوستی‌های خیابانی و موضوع اعتیاد توانسته نظر مخاطبان را بیشتر جلب کرده و با محتوا و غنای خود زمینه انتقال بسیاری از مفاهیم را فراهم کرده است.

در این نشست برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان شبکه سبلان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اکثر کارشناسان از صدا و سیمای مرکز اردبیل به دلیل پخش برنامه‌های مطلوب در لیالی قدر و همچنین جمع‌خوانی قرآن، قرائت کلام الهی و استقبالی که جوانان و نوجوانان از این برنامه‌ها داشتند و انعکاس وسیع این برنامه‌ها از طریق صدا و سیما تقدیر و تجلیل کردند.

در این نشست از مجریان برنامه شمیم سحری تقدیر شده و از دست‌اندرکاران تولید این برنامه خواسته شد تا تولید و پخش چنین برنامه‌هایی در طول سال ادامه پیدا کند.

در این نشست با تاکید بر دقت در تنظیم دیالوگ‌ها و محتوای برنامه‌های تولیدی، پرهیز از تولید برنامه‌های تکراری و خودداری از پخش برخی صحنه‌های نامطلوب از طریق رسانه ملی و استانی تاکید شد و از صدا و سیمای مرکز اردبیل خواسته شد تا در مناسبت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان قبل از تولید برنامه از نظرات و پیشنهادات چنین مجموعه‌های منتقد و تحلیل‌گر استفاده شود.

انتهای پیام/62001/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول