اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

ابلاغ دستور بخشش جرائم بیمه کارفرمایان در استان بوشهر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از ابلاغ بخشش جرائم بیمه کارفرمایان در استان بوشهر خبر داد.

ابلاغ دستور بخشش جرائم بیمه کارفرمایان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالمجید رازه پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار دشتی، خاطر نشان کرد: در سطح استان بوشهر 347 هزار بیمه شده وجود دارد که هفت هزار و 679 نفر بازنشسته، شش هزار و 72 نفر بازمانده، دو هزار نفر از کار افتاده و دو هزار و 341 از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: از تعداد دو هزار و 341 نفر 50 درصد آن مربوط به شهرستان بوشهر، 25 درصد آن مربوط به شهرستان دشتستان و 25 درصد باقی مانده مربوط به هفت شهرستان دیگر استان بوشهر است و این نشان دهنده پیگیری‌های خاص مسئولان این شهرستان است.

رازه یادآورشد: در حال حاضر در مناطق عسلویه و خارک افرادی هستند که مبلغ دریافتی بیمه بیکاری آنها بیش از یک میلیون و 700 هزار تومان است.

وی اضافه کرد: از مجموع 347 هزار نفر بیمه شده در استان بوشهر تعداد 9 هزار و 320 نفر آن در شهرستان دشتی هستند.

رازه گفت: در استان بوشهر بازنشستگان، از کار افتاده‌ها و بازمانده‌ها 15 هزار و 800 نفر هستند که هزار و 50 نفر آنها در شهرستان دشتی مستمری دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 55 نفر در شهرستان دشتی از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی نیاز به حمایت‌های بیشتری دارند هر چند تکریم بازنشستگان رسالت اصلی تامین اجتماعی است.

رازه با اشاره به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی افزود: تصویب بخشودگی جرائم اقدامی مهم در حمایت از بخش تولید محسوب می‌شود و حمایت از تولید و کاهش قیمت واحدهای مسکونی را به دنبال دارد و زمینه ‌ساز رونق اقتصادی در سال حماسی سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی پرداخت به موقع اقساط توسط کارفرمایان برای بهره‌ مندی آنان از مزایای در نظر گرفته شده را ضروری عنوان کرد و یادآورشد: چنانچه از تاریخ 19 تیرماه 92 لغایت 19 دیماه 92 اصل حق بیمه خود را پرداخت کنند تمام جرائم آنها بخشوده خواهد شد.

فرماندار دشتی نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان و تلاشگران عرصه تولید شهرستان دشتی را بدهی‌ها و عوارض مربوط به دستگاه‌ها و ادارات استان عنوان کرد.

سید علی هاشمی حضور مدیران و مسئولان تامین اجتماعی در استان و شهرستان دشتی را پیشبرد در ارائه خدمات نام برد و حذف حق بیمه بیکاری ساختمان را نوید بخش دانست.

وی یادآورشد: مردم درخواست احداث درمانگاه تامین اجتماعی را دارند که با تلاش‌هایی که صورت گرفته و حتی در دیداری که با رئیس تامین اجتماعی انجام دادیم شاخص‌های آن را جمعیتی عنوان کرد.

هاشمی گفت: از هیئت دولت دکتر روحانی انتظار داریم تا این خواسته بحق مردم این منطقه را جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: انشالله با طرح موضوع و موافقت هیئت دولت بتوانیم این امتیاز مورد نیاز مردم این شهرستان را اخذ کنیم.

انتهای پیام/66001/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول