اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان:

اصفهان نخستین استان مجهز به استاندارد طراحی مبلمان است

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان گفت: اتحادیه مبل استان اصفهان برای نخستین بار با همکاری مرکز بهداشت علوم پزشکی برای داشتن استاندارد طراحی براساس ارگونومی بدن انسان و به ویژه برای مردم اصفهان برنامه‌ریزی کرد.

اصفهان نخستین استان مجهز به استاندارد طراحی مبلمان است

رضا میرمحمدصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اتحادیه مبل تاکنون اقدامات قابل ذکری انجام داده است، اظهار داشت: تاکنون شنیده نشده که اتحادیه این چنین اقداماتی انجام داده باشد که اصفهان با انجام این اقدامات بازخوردهای خوبی را در اصفهان داشته که از جمله این اقدامات نمایشگاه‌هایی است که در استان و همچنین تهران برگزار کرده است و همچنین اقداماتی که در زمینه استاندارد سازی انجام داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در استان افراد بسیاری کار دکوراسیون داخلی فعال هستند برای نخستین بار اتحادیه دکوراسیون داخلی را در استان برگزار کردیم اگر اطلاع ‌رسانی کافی شود بازخورد زیادی خواهد داشت.

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اصفهان در ادامه تصریح کرد: از سال 87 تاکنون اتحادیه فعالیت‌های ویژه‌ای را در زمینه دکوراسیون و مبلمان خانگی و داخلی انجام داده که این حرکت‌ها برگرفته از شرکت در سمینارهای خارجی و الگو قرار دادن این نمایشگاه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه کشور ما در زمینه مبل بیشتر طرح‌های وارداتی دارد ابراز داشت: اتحادیه مبل استان اصفهان برای نخستین بار با همکاری مرکز بهداشت علوم پزشکی برای داشتن استاندارد طراحی براساس ارگونومی بدن انسان و به ویژه مردم اصفهان برنامه‌ریزی کرده که این حرکت بزرگی است که در ایران برای نخستین بار انجام می‌شود.

میرمحمدصادقی ادامه داد: در بحث‌های طراحی، سلیقه، رنگ شناسی، روان‌شناسی و بحث‌های جنسی حرکت‌هایی انجام شده و همچنین از اقدامات دیگر ایجاد مبلمان سبز است که تا حد توان سعی شده با بازیافت چوب‌های اضافه و زائد مبلمان را بسازیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار همایش تجلیل از بزرگان صنعت مبلمان در اصفهان انجام شد، متذکر شد: در کشورمان استان اصفهان سبک خاص خود را در زمینه مبلمان دارد و همچنین در اصفهان پیشکسوت‌هایی که وجود دارد در تمام ایران مثال زدنی هستند.

مدیر مرکز آموزش اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون اذعان داشت: اتحادیه صنایع مبل استان اصفهان از سال 87 با یک تیم جوان علمی پژوهشی آغاز به کار کرد و سبکی متفاوت را پیش گرفت و با نشست‌های برون مرزی که داشتیم توانستیم تکنولوژی روز دنیا را آموزش ببینیم.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول