اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای بخش موگرمون

بخشدار موگرمون گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان به مدت 14 روز در روستاهای بخش موگرمون حضور خواهند یافت.

اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای بخش موگرمون

عادل مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به وضعیت روستاهای بخش موگرمون، اظهار داشت: بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده 30 روستای دارای سکنه دارد.

وی افزود: خدمات رسانی به مردم در سطح مناطق محروم چند سالی است که در سطح استان و شهرها و روستاهای مختلف در حال انجام است.

بخشدار موگرمون از خدمت رسانی گروه‌های جهادی به مناطق محروم روستایی موگرمون خبر داد و افزود: بخش موگرمون یکی از بخش‌های تازه تأسیس شهرستان لنده بوده که از خدمات رفاهی ـ بهداشتی در سطح بسیار کمی برخوردار شده‌ است.

مرادی با بیان‌ اینکه گروه‌ جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب گروه‌های دانشجویی در اردوی 14 روزه به خدمات‌دهی به مردم روستاهای بخش موگرمون می‌پردازند، گفت: گروه‌های جهادی افراد اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی هستند که خدمات‌رسانی در بخش‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و بررسی و شناسایی بیماری‌ها و ارجاع آن به شبکه بهداشت شهرستان از جمله برنامه‌های این گروه‌ها است.

وی اذعان داشت: در این اردوی 14 روزه گروه‌ جهادی در قالب اکیپ پزشکی با حضور پزشک زنان، عمومی، دندانپزشک و داروخانه مجهز سیار با حضور در 20 روستای این بخش به تشخیص بیماری و درمان بیماران خواهد پرداخت.

مرادی گفت: زمینه برای حضور سایر گروه‌های جهادی عمرانی و ... وجود داشته و نیاز است که این مناطق محروم مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: این مهم به همت بخشداری و با هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام خواهد شد.

انتهای پیام/82013/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول