اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 و 23 خردادماه

اجلاس سراسری جامعةالمصطفی در قم برگزار می‌شود

هفتمین اجلاس «مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی (ص) العالمیة در داخل و خارج کشور» به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.

اجلاس سراسری جامعةالمصطفی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعة المصطفی العالمیة، در این دوره از اجلاس که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 22 و 23 مردادماه سال جاری در ستاد مرکزی جامعة المصطفی (ص) در قم برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعة المصطفی (ص) سخنرانی خواهد کرد و معاونان و مدیران آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط را بیان خواهند کرد.

در این اجلاس بیش از 120 تن از نمایندگان و مدیران مراکز و واحدهای زیرمجموعه جامعة المصطفی (ص) از 40 کشور شرکت خواهند کرد و اهداف مختلفی چون تبادل‌نظر و تجربه نمایندگان، انتقال آخرین سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌ها با توجه به رویدادهای منطقه‌ای، تقویت ارتباط مدیران با یکدیگر و مشارکت دادن مدیران مراکز مختلف در سیاستگذاری‌های کلان دنبال خواهد شد.

این گردهمایی به دنبال آن است ضمن ارزیابی و بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، زمینه‌های همکاری، نیازسنجی و آسیب‌شناسی مناسب بتواند با اتخاذ تصمیمات لازم و برنامه‌ریزی مشترک، زمینه را برای تحقق و پیشبرد اهداف جامعة المصطفی (ص) فراهم کند.

جامعة ‌المصطفی(ص) العالمیة نهاد علمی و بین‌المللی حوزوی است که با هدف گسترش علوم دینی، اسلامی، انسانی و اجتماعی با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی، علاقمندان و تشنگان زلال معارف اسلامی و هدایت قرآنی را در سراسر جهان زیرپوشش قرار داده است.

این نهاد علمی بیش از 500 هزار دانش‌‌پژوه مرد و زن را از 122 ملیت مورد تعلیم و تربیت خود قرار داده و تاکنون بیش از 25 هزار نفر از آنان دانش‌آموخته شده‌اند.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول