اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اجلاس پیرغلامان حسینی یک اقدام ارزشمند در حوزه دین و فرهنگ است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی را یک اقدام ارزشمند در حوزه دین و فرهنگ دانست و گفت: این اقدام فاخر فرهنگی منشأ برکات زیادی خواهد بود.

اجلاس پیرغلامان حسینی یک اقدام ارزشمند در حوزه دین و فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در دیدار با آیت‎الله علوى‌گرگانى در جمع کمیته هشت‎گانه یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در گرگان اظهار داشت: در این اجلاس حدود 800 مهمان داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه فراخوان اجلاس پیرغلامان حسینی آغاز شده است، تصریح کرد: برنامه استقبال توسط هیئت‎های مذهبی و مداحان صورت خواهد گرفت.

افتتاحیه اجلاس پیرغلامان حسینی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: افتتاحیه اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور چهره‎های ملی و مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‎شود که لازم است از تمام ظرفیت‎ها به نحو شایسته استفاده شود.

ولی‎نژاد از برگزاری برنامه آسیب‎شناسی در این اجلاس خبر داد و بیان داشت: هدف از اجرای این برنامه حذف پیرایه‎ها و خرافات است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه عاشوراشناسی و عاشوراپژوهی نیز با حضور شعرا، پیشکسوتان و مداحان برگزار خواهد شد. 

2 هزار و 100 مسجد در گلستان وجود دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از پیرغلامان دارای رتبه در این اجلاس تجلیل می‎شود، اذعان کرد: مراسم تجلیل با حضور ضرغامی رئیس صدا و سیمای کشور انجام خواهد گرفت.

ولی‎نژاد برگزاری این اجلاس را اثرگذار خواند و افزود: باید تلاش شود تا ظرفیت‎های استان را در این اجلاس به منصه ظهور و بروز برسانیم.

وی بیان داشت: در گلستان تعداد 2 هزار و 100 مسجد و 2 هزار هیئت مذهبی وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از نصب یک المان در یکی از میادین شهر خبر داد و تصریح کرد: ایجاد موزه عاشورایی را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/83001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول