اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

خبرنگاران پیشقراولان جبهه فرهنگی هستند

فرماندار قروه گفت: خبرنگاران، پیشقراولان جبهه فرهنگی هستند که در صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی نقش محوری ایفا می‌کنند.

خبرنگاران پیشقراولان جبهه فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده عصر امروز در نشست  تجلیل از اصحاب رسانه در این شهرستان گفت: خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند که با اطلاع‌رسانی شفاف، صحیح و به موقع از رویدادها، نقش مهمی در دنیای امروز ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به رشد روزافزون وسایل ارتباط جمعی افزود: امروزه انعکاس اخبار و رویدادها در سریع‌ترین زمان ممکن حاصل شده است و فرهنگ در این راستا می‌تواند بر سایر فرهنگ‌ها غلبه یابد که از نیروهایی مخلص، توانمند‌، متعهد و دلسوز برخوردار باشد.

فرماندار قروه افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایران اسلامی دارای تمامی این خصوصیات هستند و به همین دلیل است که دشمنان با هراس از انتشار فرهنگ اسلامی و انقلابی ما در اقدامی هماهنگ، دست به قطع شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی زدند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام آنان نیز راه به جایی نبرد، چرا که خبرنگاران ما در هر عرصه‌ای و با هر امکانی که در اختیار داشته باشند مبلغ و مروج فرهنگ غنی سرزمین خود خواهند بود.

وی رسالت خطیر خبرنگاران متعهد در حال حاضر را یادآور شد و افزود: عرصه دفاع فرهنگی و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای علیه ارزش‌ها و باورها و اعتقادات ملت مسلمان ایران، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور موثر و مقتدرانه اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در صف مقدم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم هستند، از خبرنگاران خواست تا مانند همیشه صداقت و امانت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرماندار قروه در ادامه نقش خبرنگاران را در تحقق شعار امسال یاد آور شد و افزود: بی‌شک یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در خلق حماسه سیاسی و نیز انتشار اخبار این حماسه به سراسر دنیا خبرنگاران بودند.

شیخی‌زاده افزود: هم‌اکنون نیز نقش و رسالت اصحاب رسانه در قابل تحقق حماسه اقتصادی باید با همدلی و برادری در کنار مسئولان و مردم، جلوه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سختی کار خبرنگار، گاهی با اجرای یک طرح عمرانی برابری می‌کند.

انتهای پیام/79009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول