اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 مرداد امسال

مسابقات قرآنی «مدهامتان» در قم برگزار می‌شود

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» در قالب رشته‌های حفظ، تجوید و قرائت قرآن کریم 25 مرداد در قم خبر داد.

مسابقات قرآنی «مدهامتان» در قم برگزار می‌شود

سیده معصومه طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم اظهار کرد: 135 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 27 کانون در روستاها است.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد امضا شده تا فعالیت‌های اوقات فراغت را از اواخر خرداد تا هفتم شهریور برگزار کنند.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به برنامه‌های سال جاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: امسال برای جذب حداکثری جوانان به مسجد طرحی با عنوان سرانه در نظر گرفته شد که بر اساس این طرح برای هر فرد سرانه معینی تعلق می‌گرفت.

وی از اجرای طرح آفتاب اندیشه در راستای توانمندسازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و افزود: در این طرح حداقل پنج نفر از اعضای کادر کانون ملزم بودند یک سری از کتاب‌ها را در راستای فعالیت‌های فرهنگی و کادرسازی مطالعه کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: کسانی که حدنصاب نمره را در طرح آفتاب اندیشه به دست آورند، برای دوره حضوری دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به همایشی با عنوان نخبگان روستایی در مشهد گفت: پنج نفر از خواهران نخبه فرهنگی روستاهای استان قم انتخاب شدند تا دستاوردهای خود را اعم از فعالیت‌های آموزشی، هنری و فرهنگی در قالب نمایشگاهی در این همایش عرضه کنند.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم عنوان داشت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» در قالب رشته‌های حفظ، تجوید و قرائت قرآن کریم 25 مرداد در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهران گفت: آموزش والدین، پرسمان جوان، خیمه شهدا، نمایشگاه، حلقه معرفت، کلاس‌های قرآنی و خانه بهشتی از برنامه‌های دیگر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

طباطبایی یادآور شد: بخش خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای نخستین‌ بار در استان قم فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در اکثر استان‌های کشور بخش خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فعال است که دستاورد خوبی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول