اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان:

قطار اصفهان - تهران تا پایان سفرهای تابستانی مجدد راه‌اندازی می‌شود

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان گفت: قطار اصفهان ـ تهران به دلیل عدم کیفیت مطلوب در حال حاضر تردد ندارد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سفرهای تابستانی این مشکل را حل کنیم.

قطار اصفهان - تهران تا پایان سفرهای تابستانی مجدد راه‌اندازی می‌شود

محمدرضا چنگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دور دوم سفرهای تابستانی از 17 مرداد ماه تا 31 شهریورماه است که پیش‌فروش بلیت هر ماه انجام می‌پذیرد که برای مرداد ماه پیش فروش از 10 مرداد ماه تا 10 شهریور ماه انجام شده و برای ماه آینده از 21 مرداد ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: پیش‌فروش بلیت از ساعت هشت صبح به صورت اینترنتی از طریق سایت رجا و حضوری از طریق 10 شرکت حمل و نقل ریلی صورت می‌پذیرد و همچنین قطارهای بین‌المللی از روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه از ساعت 10 صبح به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه میزان مسافران نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، بیان کرد: تعداد خروجی در تیرماه امسال 46 هزار و 375 نفر و ورودی 45 هزار و 662 نفر بوده که به دلیل تداخل سفرهای تابستانی با ماه مبارک رمضان میزان مسافران نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی نسبت به قبل از ماه مبارک رمضان افزایش داشته و در حال حاضر ظرفیت قطار اصفهان به مشهد مقدس تکمیل است.

چنگانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قطار اصفهان مشهد دارای دو رام بوده که یک رام آن قطارهای غزال‌های چهار تخته و رام دیگر آن چهار تخته‌‌های نورالرضا است که ظرفیتی برابر 400 نفر است و همچنین قطار اصفهان بندرعباس که شش تخته است همین ظرفیت را دارد.

وی اظهار کرد: قطار اصفهان تهران به دلیل عدم کیفیت مطلوب در حال حاضر کار نمی‌کند و در پی این هستیم تا قطارهای ترانزیت یا سریع‌السیر و یا قطارهای لوکس

چهار تخته را قرار دهیم که امیدواریم بتوانیم تا پایان سفرهای تابستانی این مشکل را حل کنیم.

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان در ادامه از محور اصفهان شیراز که به دلیل عدم استقبال حذف شده گفت و افزود: برای مدت زمان کوتاهی قطار اصفهان شیراز را داشتیم که به دلیل عدم استقبال مردم حذف شد که اگر این خط به کار خود ادامه می‌داد 10 درصد افزایش مسافران را شاهد بودیم.

انتهای پیام/63015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول