اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس فدراسیون اسکیت در امور استان‌ها:

لیگ حرفه‌ای اسکیت کشور در مازندران برگزار شود

مشاور رئیس فدراسیون اسکیت در امور استان‌ها خواستار برگزاری لیگ حرفه‌ای فری استایل اسکیت در کشور شد.

لیگ حرفه‌ای اسکیت کشور در مازندران برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی هیئت اسکیت مازندران، حسین خیری‌نیا فیروزجاه با ارسال نامه‌ای به فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت خواستار برگزاری لیگ حرفه‌ای اسکیت فری استایل شد.

وی که مشاور فدراسیون اسکیت در امور استان‌ها است، در این نامه اظهار کرد: اسکیت فری استایل یکی از جذاب‌ترین و پرمدال‌ترین رشته‌های زیر پوشش فدراسیون اسکیت محسوب شده و طی چند سال اخیر علاقمندان زیادی به این رشته روی آورده‌اند.

خیری‌نیا فیروزجاه ادامه داد: در نهایت چند مدال با ارزش توسط ورزشکاران اسکیت فری استایل در مسابقات برون‌مرزی به ویژه آسیایی به دست آمده که نشان از علاقمندی خوب به این رشته در سطح کشورمان را می‌رساند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این رشته برخلاف رشته‌های دیگر اسکیت در سطح کشور موجود است و موفقیت‌های بزرگی هم حاصل شده نیاز است نگاه‌ها ویژه‌تر شده و سازمان یافته‌تر به فری استایل توجه شود تا شاهد رشد روزافزون و معرفی استعدادهای ناب به تیم‌های ملی و در نهایت سربلندی ورزشکاران ایرانی در میادین بزرگ برون مرزی باشیم.

خیری‌نیا فیروزجاه خاطرنشان کرد: از آنجایی که ایجاد میدان‌های رقابتی منظم و تخصصی به ویژه برگزاری لیگ‌های حرفه‌ای عامل اصلی رشد و توسعه در هر رشته ورزشی بوده، نیاز است این فعل به درستی برای فری استایل صرف شده تا شاهد اقدام ضروری این چنینی برای علاقمندان به این رشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت مازندران پیشنهاد داد: تدابیر لازم از طرف فدراسیون اسکیت اندیشیده شود تا علاقه‌مندان این رشته پرطرفدار که یکی از آرزوها‌یشان برگزاری لیگ حرفه‌ای است شاهد آن باشند.

وی یادآور شد: هیئت اسکیت مازندران آمادگی دارد یک یا دو دوره از این مسابقات را در دو بخش آقایان و بانوان در استان میزبانی کند.

انتهای پیام/2296/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول