اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم مطرح کرد

برگزاری 8 جشنواره فرهنگی ویژه ایام رمضان در بوستان‌های قم

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: برگزاری هشت جشنواره فرهنگی در سطح بوستان‌ها و دیگر ویژه‌‌برنامه‌های ایام رمضان در طول عمر شهرداری قم بی‌نظیر بوده است.

برگزاری 8 جشنواره فرهنگی ویژه ایام رمضان در بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلان‌شهر قم برای شب‌های ماه مبارک رمضان امسال اظهار کرد: امسال بوستان‌های شاخص قم به ویژه آن دسته از بوستان‌ها که بیشتر مورد مراجعه مردم قرار داشتند زیر پوشش این برنامه‌ها قرار گرفتند.

وی افزود: برگزاری هشت جشنواره فرهنگی در سطح بوستان‌ها و دیگر ویژه‌‌برنامه‌های ایام رمضان در طول عمر 88 ساله شهرداری قم بی‌نظیر بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه در شب‌های قدر هم مسابقه پیامکی «کلامی با خدا» در سطح شهر قم برگزار شده است گفت: 820 نفر از مردم قم در این مسابقه شرکت کردند و جملات خود را با موضوع سخنی با خداوند ارسال کردند که در نهایت پس از بررسی جملات دریافتی پنج نفر به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند و به زودی جایزه خود را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی برای این مسابقه به وسیله بنر و توزیع پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) صورت گرفت.

نصیری با بیان اینکه جزوه‌ای هم در ارتباط با زندگی امام علی(ع) توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم تدوین شد عنوان داشت: این جزوه در شمارگان 5 هزار نسخه چاپ شد و در شب‌های قدر در میان عزاداران و شب‌زنده‌داران در اطراف حرم مطهر فاطمه معصومه(س) توزیع شد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول