اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی صورت گرفت

تجلیل مسئولان بویین زهرا از خبرنگاران

جشن تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های گروهی و جمعی استان قزوین به پاس خدمات رسانه‌ای و ارائه پوشش‌های مناسب خبری برگزار شد.

تجلیل مسئولان بویین زهرا از خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، با حضور نمایندگان رسانه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری استان قزوین همایش تجلیل و نکوداشت مقام خبرنگار صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

احمد احمدی فرماندار بویین زهرا در این برنامه عرصه خبرنگاری را جزو سخت‌ترین مشاغل برشمرد و افزود: شهدای عرصه رسانه و خبر در جامعه به ویژه سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی نمونه‌هایی از هنر و اصل زنده و پویای انقلاب را به تصویر کشیدند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا نیز در این همایش به ذکر خصوصیات، ویژگی‌ها و وجه تمایز مؤمنان از غیر دینداران پرداخت و تصریح کرد: آنچه از سوی کتاب مقدس الهی نازل شده و بر قلب پیامبر اکرم نشسته است چیزی جز هدایت و پند و اندرز برای آحاد امت‌های متحد نبوده است.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه عنوان کرد: تجربه انقلاب اسلامی ارزنده‌ترین مصداق و پرمعنا‌ترین بیان برای الگوگیری ملت‌های اسلامی است و در همین راستا جایگاه رسانه در افق بیداری مهم و ستودنی شمرده می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین نیز در جشن امروز اظهار داشت: خبرنگاران، اصحاب و کسانی که قلم به دست دارند لازم است نسبت به اشاعه ارزش‌ها و انتقال مفاهیم در ابعاد هنر و رسانه توجه بیشتری را داشته باشند.

علی علیمحمدی ابراز داشت: نگاه واقع‌بینانه‌تر مسئولان استانی به خبرنگاران در کاهش دغدغه‌ها و مشکلات این قشر فرهیخته تأثیرگذار و قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در این همایش ضمن گرامیداشت خاطره و جایگاه شهدای رسانه زحمات خبرنگاران را در پرشور‌سازی، تزریق نشاط، انگیزه و امید به جامعه مورد توجه قرار داد.

ابوالفضل طاهرخانی افزود: هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌‌ای معاندان جمهوری اسلامی اوج خصومت آنان را نشان داده و باید رسانه‌های متعهد و صاحب اعتبار برابر طوفان تهاجمات غربی ایستادگی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز به عنوان دیگر سخنران این برنامه بر اهمیت و حساسیت عرصه تحریر و قلم‌رانی تأکید کرد.

محمدحسین شفیعی‌ها افزود: باید به جایی دست یافت که موضوع خبر و کار در این عرصه به عنوان دغدغه در زمره توجهات قرار گرفته و هدف‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به حمایت از این قشر معطوف شود.

انتهای پیام/77005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول