اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

اهدای 133 واحد خون در شهرهای سرایان و آیسک

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون در شهرهای سرایان و آیسک 133 واحد خون توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان برای کمک به نیازمندان اهدا شد.

اهدای 133 واحد خون در شهرهای سرایان و آیسک

محمد‌رضا شرعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در حوزه جوانان، داوطلبان و امداد جمعیت هلال‌احمر سرایان برنامه‌ها و فعالیت‌هایی در آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای آموزشی تیم واکنش سریع از این جمله برنامه‌ها بوده است، اذعان داشت: اعضای هلال احمر شهرستان سرایان در دوره‌های تربیت مربی، تخصصی و دانش‌افزایی مربیان و مدرسان پیشاهنگی شرکت کردند.

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای جوانان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان تصریح کرد: اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان با فرماندار و امامان جمعه این شهرستان دیدار کردند.

شرعی ادامه داد: برگزاری همایش جذب و سازماندهی مربیان آموزش‌های امدادی از دیگر فعالیت‌های هلال‌احمر سرایان بوده است.

وی از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای جوانان خبر داد و افزود: این کلاس‌ها شامل شش کلاس پیشاهنگی بوده است.

شرکت 20 نفر در طرح اردوهای جهادی هلال‌احمر سرایان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان با بیان اینکه اردوهای جهادی اعضای جمعیت هلال‌احمر سرایان در ماه مبارک رمضان در روستای خورزاد برگزار شده است، متذکر شد: این اردوها با حضور 15 نفر از اعضای حوزه جوانان هلال‌احمر این شهرستان برگزار شده است.

شرعی گفت: طرح داوطلب، کار روستا با شرکت 20 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در روستای مصعبی شهرستان سرایان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی اعضای کانون‌های دانشجویی جوان جمعیت هلال‌احمر سرایان برپا شده است، اضافه کرد: به مناسبت هفته زن، هلال‌احمر این شهرستان اردوی یک روزه برای اعضای این جمعیت برگزار کرده است.

افتتاح 3 پایگاه داوطلبی در شهرستان سرایان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان یادآور شد: همچنین جمعیت هلال‌احمر این شهرستان دو دوره کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش‌های همگانی نیز برگزار کرده است.

شرعی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سرایان 133 واحد خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی تصریح کرد: تعداد سه پایگاه داوطلبی در شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه از آغاز سال جاری افتتاح شده است.

توزیع 800 سبد غذایی در بین جامعه هدف طرح همای رحمت در سرایان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرایان با بیان اینکه طرح سراسری همای رحمت با حضور 25 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان سرایان اجرا شده است، ادامه داد: در این طرح بالغ بر 11 میلیون و 450 هزار تومان توسط داوطلبان برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

شرعی متذکر شد: با سهم مشارکتی که از طرف جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای این طرح گذاشته شده، مبلغی بالغ بر 24 میلیون تومان هزینه و تعداد 800 سبد غذایی با ارزش ریالی هر کدام 35 هزار تومان از کالاهای اساسی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند و جامعه هدف طرح توزیع شد.

وی اذعان داشت: پیشرفت طرح همای رحمت در شهرستان سرایان نسبت به سال گذشته 100 درصد بوده است.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول