اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان توحید جم خبر داد

ویزیت و درمان ماهانه 18 هزار بیمار در بیمارستان توحید جم

رئیس بیمارستان توحید جم از ویزیت و درمان ماهانه 18 هزار بیمار در بیمارستان توحید جم خبر داد.

ویزیت و درمان ماهانه 18 هزار بیمار در بیمارستان توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرهاد باقری شامگاه یکشنبه در بازدید مسئولان از بیمارستان جم اظهار داشت: بیمارستان توحید جم از بیمارستان‌های مهم و تأثیرگذار در استان است که از امکانات بسیار پیشرفته برخوردار است.

رئیس بیمارستان توحید جم ضمن تشکر از حضور مسئولان خاطرنشان کرد: بیمارستنان توحید جم با 57 تخت و در شرایط اضطراری با بیش از 120 تخت آماده خدمات‌رسانی 24 ساعته به بیماران عزیز است.

باقری از ویزیت و درمان ماهانه 18 هزار بیمار در بیمارستان توحید جم خبر داد و اضافه کرد: روزانه حدود 600 بیمار به بیمارستان توحید مراجعه و ویزیت و درمان می‌شوند که 40 درصد آن را بیماران غیر شرکتی تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: بیمارستان توحید جم به صورت 24ساعته و با حضور متخصصان داخلی، اطفال، جراح عمومی، زنان و زایمان و حضور ماهیانه متخصصان چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و ... آماده خدمات رسانی به بیماران عزیز است.

فرماندار جم نیز با بازدید از روند پذیرش، رسیدگی و ارائه خدمات به مراجعان و بیماران؛ این بیمارستان را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و گفت: خدمات رسانی بیمارستان توحید جم به بیماران بسیار مطلوب است.

عبدالرسول زارع تأکید کرد: رسیدگی و ارائه خدمات بهینه به بیماران و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات درمانی آنها باید در اولویت کار مدیران، مسئولان و پزشکان بیمارستان قرار گیرد.

فرماندار جم در پایان ابراز کرد: مسئولان، مدیران بیمارستان و همچنین مسئولان بخش‌های مختلف آن باید در راستای بهبود وضعیت موجود و ارتقای سطح خدمات به بیماران تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول