اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز علوم و نجوم زنجان:

آسمان نمای زنجان جزو یکی از بهترین مراکز کشور محسوب می‌شود

سرپرست مرکز علوم و نجوم زنجان گفت: آسمان نمای زنجان جزو یکی از بهترین مراکز کشور محسوب می‌شود.

آسمان نمای زنجان جزو یکی از بهترین مراکز کشور محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، لیلا سهندی امشب در مراسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان در سوم خردادماه سال 88 آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز علوم و نجوم زنجان از محل اعتبارات مقام معظم رهبری تأسیس شده است، تصریح کرد: این مرکز در چهار بخش فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فعالیت می‌کند.

سرپرست مرکز علوم و نجوم زنجان با تأکید بر اینکه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به دنبال کشف استعدادهای دانش‌آموزان است، اذعان داشت: همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف کانون است.

وی با تأکید بر اینکه کانون پرورش فکری از کودکان هفت تا 16 سال ثبت‌نام می‌کند، ابراز کرد: تقریباً بیش از 20 مرکز ثابت و سیار در استان زنجان برنامه‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند.

سهندی با بیان اینکه مراکز کانون پرورش فکری به دو مرکز عادی و خاص تقسیم می‌شوند، افزود: مرکز علوم و نجوم زنجان جزو مراکز خاص محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هر کتابی مجوز ورود به کانون را ندارد، تصریح کرد: این مراکز در کتابخانه‌های خود بیشتر از انتشارات کانون پرورش فکری استفاده می‌کند.

سرپرست مرکز علوم و نجوم زنجان ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از ناشران کتاب به شمار می‌رود.

وی به مدارک و شرایط ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری اشاره کرد و متذکر شد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با مبلغ 12 هزار تومان و ارائه دو قطعه عکس عضو کانون شوند.

سهندی با اشاره به اینکه مرکز علوم و نجوم زنجان جزو یکی از برترین مراکز کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: عموم مردم می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه با بازدید از مرکز علوم و نجوم زنجان از امکانات این مرکز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: امید است علاقه‌مندان با حضور در مرکز علوم و نجوم زنجان با بازدید از آسمان نمای این مرکز لحظات خوبی را سپری کنند.

در ادامه برنامه خبرنگاران استان زنجان در آسمان نمای مرکز علوم و نجوم زنجان حاضر شدند و از تماشای زیبایی‌های خداوند متعال و خالق آسمان و ستارگان لذت بردند.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول