اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران خبر داد

آسیب‌دیدگی بذری و داداشی در تورنمنت ارمنستان

سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران از آسیب‌دیدگی علی‌اصغر بذری و تقی داداشی در تورنمنت بین‌المللی جام سرکسیان کشور ارمنستان خبر داد.

آسیب‌دیدگی بذری و داداشی در تورنمنت ارمنستان

 علی دزایی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم منتخب کشتی کارگران استان مازندران در تورنمنت بین‌المللی جام سرکسیان کشور ارمنستان با یک طلا و دو مقام پنجمی به کار خود پایان داد.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران استان مازندران افزود: این تیم با نفرات کامل در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

دزایی‌پور با ابراز تاسف از آسیب‌دیدگی علی‌اصغر بذری و تقی داداشی که از شانس قهرمانی‌ این مسابقات گفت: تیم منتخب کشتی کارگران مازندران با وجود قرعه نامناسب و با وجود تلاش کشتی‌گیران و حضور در تمامی اوزان تنها به کسب یک مدال طلا بسنده کرد.

وی یادآور شد: تیم‌های کشورهای صاحب سبک کشتی از جمله روسیه، ترکیه، آمریکا و تیم میزبان از کشتی‌گیران ملی خود در این دوره از مسابقات استفاده کرده بودند که این امر خود به بالارفتن سطح فنی مسابقات نیز کمک کرد.

وی افزود: سعید توکل قهرمان 96 کیلوگرم کشتی کشورمان موفق شد با شکست حریفان قدری از کشورهای روسیه، ترکیه و آمریکا گردن آویز طلا را از آن خود کند و شعبانعلی غفاری و جعفر شمس‌ناتاری عنوان‌های پنجمین این دوره از مسابقات را کسب کردند.

سرپرست هیئت ورزشی کارگران استان مازندران با اعلام اینکه رستوران حاج حسن از حامیان اصلی تیم‌های ورزشی کارگری محسوب می‌شود، گفت: امید است با توجه به کمبود بودجه در حوزه ورزش کارگری، این حمایت‌ها توسط سایر واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی از جامعه ورزش به ویژه ورزش کارگری بیشتر شده و ما در آینده شاهد شکوفایی ورزش در سطح کشور و تورنمنت‌های بین‌المللی باشیم.  

انتهای پیام/2296/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول