اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

اگر بدشانس نبودیم استقلال را شکست می‌دادیم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت:‌ اگر تیم ما با بدشانسی مواجه نمی‌شد می‌توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

اگر بدشانس نبودیم استقلال را شکست می‌دادیم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: در هفته چهارم لیگ برتر که دومین بازی خارج از خانه را برابر تیم فوتبال استقلال تهران برگزار کردیم، نتیجه خوبی نگرفتیم ولی نشان دادیم که شایسته باخت هم نبودیم و اگر با بدشانسی ضربه پنالتی عنایتی از دست نمی‌رفت حتی شانس شکست تیم استقلال تهران را هم داشتیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم حتی با تساوی مقابل تیم استقلال در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، به یک امتیاز ارزشمند این بازی دست یابیم، با این حال باید این بازی را فراموش کرده و به آینده فکر کنیم زیرا بازی‌های مهمی در پیش داریم و می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: در مصاف هفته چهارم با استقلال توانستیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم هرچند نتوانستیم آن طور که باید از این فرصت‌ها استفاده کرده تا با پیروزی میدان را ترک کنیم، اگر بیشتر دقت می‌کردیم، شکست میزبان دور از دسترس نبود.

وی تاکید کرد: صبای قم برای کسب شرایط مطلوب نیاز به حمایت و فرصت بیشتر دارد، ما این هفته با گسترش فولاد تبریز بازی مهمی داریم و امیدوارم با حضور هواداران خوب و پرشور تیم صبا در این بازی توان تیم ما برای کسب پیروزی و سه امتیاز مسابقه مضاعف شود.

نجاتی ادامه داد: بازی خانگی این هفته تیم ما در مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهد بود و بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر مسابقه دو تیم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه این هفته در ورزشگاه یادگار امام انجام می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: صرف نظر از نتایجی که در دو هفته اخیر برابر تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان برای صبای قم رخ داده، تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با آمادگی کامل با هدف کسب سه امتیاز برابر تیم گسترش فولاد تبریز به میدان خواهد رفت.

وی ابراز داشت: طبیعی است که بعد از بازی با استقلال و فولاد که برای صبای قم با پیروزی همراه نبود، بازیکنان ما باید سعی کنند با تمرینات ویژه‌ای که این هفته از سوی کادر فنی تیم برای دیدار با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نظر گرفته می‌شود، با تمام توان با هدف پیروزی مقابل تیم گسترش تلاش کنند.

تیم فوتبال صبای قم روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در دیداری خانگی از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول