اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد

کسب رتبه نخست ستادهای ساماندهی امور جوانان توسط هرمزگان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد ستادهای ساماندهی امور جوانان سراسر کشور، هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست ستادهای ساماندهی امور جوانان شده است.

کسب رتبه نخست ستادهای ساماندهی امور جوانان توسط هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، مجتبی عامری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان مستقر است، ضمن برگزاری جلسات منظم با حضور استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استاندار و همچنین پیگیری‌های کارشناس مربوطه در خصوص تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان و همکاری و هماهنگی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان از بین 31 استان کشور موفق به کسب رتبه نخست شده است.

عامری گفت: در خصوص تشکیل منظم و مستمر جلسات و افزایش اثربخشی ستادهای جا دارد از استاندار به عنوان ریاست ستاد ساماندهی امور جوانان استان و جانشین وی در این ستاد، دانشور دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان و اعضا ستاد ساماندهی امور جوانان استان مراتب قدردانی خود را داشته باشم.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول