اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان صورت گرفت

پرداخت 257 میلیون تومان هزینه‌های فرهنگی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان، 257 میلیون تومان هزینه‌های فرهنگی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی پرداخت شد.

پرداخت 257 میلیون تومان هزینه‌های فرهنگی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نظارت بر اعمال طرح‌های اشتغال‌زایی از مهم‌ترین برنامه‌های اشتغال پایدار مددجویان این استان است که در چهار ماهه اول سال 6 هزار و 145 مورد نظارت و بازدید بر طرح‌ها انجام شده است .

این مسئول خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان را 140 مورد ذکر و تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات عمرانی از قبیل احداث، تکمیل و تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان مبلغ 170 میلیون تومان در چهار ماهه اول امسال هزینه شده است.

وی با اشاره به این‌که ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، ادامه داد: مبلغ 257 میلیون تومان بابت هزینه‌های فرهنگی برای مددجویان دانش‌آموز و دانشجو پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان را خدمات درمانی و بهداشتی عنوان و بیان کرد: در سرفصل‌های بهداشت و درمان، بیمه اجتماعی، سوء تغذیه، خدمات مکمل بیماران خاص و صعب‌العلاج و هم‌چنین وام‌های درمان مبلغ یک میلیارد و 820 میلیون تومان هزینه شده است.

فرهادی پرداخت بیمه اجتماعی به زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال را از مهم‌ترین خدمات بهداشتی ارائه شده به مددجویان دانست و عنوان کرد: در همین زمینه دو هزار و 351 خانوار با جمعیت هفت هزار و 149 نفر و با اعتبار 13 میلیارد و 800 میلیون ریال زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این مطلب که کمک معیشت پرداختی در این چهارماهه به جامعه آماری 31 هزار و 774 خانواری تحت حمایت شش میلیارد و 570 میلیون تومان است، گفت: کمیته امداد علاوه بر حمایت‌های مختلف از مددجویان ماهانه مبلغی به عنوان کمک معیشت جهت رفع نیازهای ضروری مددجویان به آن‌ها پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/82009/ط20/پ3003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول