اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

همایش تجلیل از نخبه‌پروران پزشکی فردوس برگزار شد

برای نخستین بار در کشور و با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص، همایش تجلیل از نخبه‌پروران پزشکی در فردوس برگزار شد.

همایش تجلیل از نخبه‌پروران پزشکی فردوس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با هدف پاسداشت خدمات و زحمات ارزنده والدین پزشکان متخصص و فوق‌تخصص شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

مدیرعامل دارالشفای امام حسین(ع) فردوس ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف از پزشکان تجلیل به عمل می‌آید اما زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پدر و مادر این پزشکان که عمر خود را صرف تعلیم و تربیت و ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت تحصیلی فرزندانشان کرده‌اند کمتر مورد توجه واقع شده است.

فرماندار فردوس نیز سلامتی و امنیت را دو نعمت ناشناخته دانست که زوایای پنهان این دو نعمت تا زمانی که برای انسان بیماری یا حادثه‌ای رخ ندهد، شناخته نمی‌شود.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: بدن و جسم انسان از امانت‌های الهی و حفظ آن از ویژگی‌های مؤمنان است و انسان در سخت‌ترین شرایط اجازه ضربه ‌زدن به جسم خود را ندارد.

وی تصریح کرد: پدر و مادر بر گردن فرزندان خود حق دارند و تلاش‌های آن‌ها زمینه‌ساز موفقیت فرزندان و رسیدن آنان به درجات بالا را فراهم کرده است که این زحمات و تلاش‌ها باید ارج نهاده شود.

فرماندار فردوس در جمع پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، رفع مشکلات بیماران دیالیزی و سرمایه‌گذاری پزشکان بومی و غیربومی در این شهرستان را خواستار شد.

پیشرفت جامعه در گرو سرمایه‌گذاری بخش درمان است

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نیز روحیه مردم فردوس در کمک به مؤسسات خیریه را قابل تقدیر دانست و یادآور شد: اهداف خوبی در ورای همایش تجلیل از نخبه‌پروران پزشکی وجود دارد که تفکر کمک به انسان‌ها با پشتوانه معنوی مهم‌ترین این اهداف است.

محمدعلی عبدالله‌زاده گفت: جامعه‌ای که در سه بخش درمان، ورزش، آموزش و پرورش هزینه کند، این کار در واقع هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و سبب پیشرفت جامعه می‌شود.

وی وضعیت درمان و سلامت در کشور را نامطلوب دانست و عنوان کرد: وظیفه دولت و حاکمیت، تامین سلامت و درمان است و اگر جامعه‌ای به سوی سرمایه‌گذاری در بخش سلامت پیش نرود نمی‌تواند به پیشرفت دست یابد.

انتهای پیام/69007/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول