اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

برخی مدیران‌کل استانی نمی‌دانند راه دیشموک و قلعه‌‌رئیسی کجاست

فرماندار کهگیلویه با انتقاد از وضعیت نامطلوب خدمات‌رسانی برخی دستگاه‌ها به این شهرستان گفت: بعضی مدیران‌کل استانی نمی‌دانند راه دیشموک و قلعه‌‌رئیسی کجاست.

برخی مدیران‌کل استانی نمی‌دانند راه دیشموک و قلعه‌‌رئیسی کجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز در مراسم افتتاحیه اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت با بیان اینکه همه ما بدهکار نظام هستیم اظهار داشت: هر چه داریم به واسطه حضور مردم است.

فرماندار کهگیلویه با تقدیر از زحمات مدیرعامل قرارگاه قائم در توجه به مناطق محروم اذعان داشت: شهرستان کهگیلویه نیاز به توجه بیشتری از سوی قرارگاه قائم برای توسعه دارد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به این‌که اورژانس خاتم‌الانبیاء دهدشت در سال 90 مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود افزود: تجهیز این اورژانس با وقفه 18 ماهه صورت گرفته است و هنوز هم نیاز به تجهیزات در بخش رادیولوژی دارد.

وی با بیان اینکه برخی  مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را تنها در یاسوج خلاصه کرده‌اند تصریح کرد: مدیران کل هنوز راه ارتباطی دیشموک و قلعه رئیسی را بلد نیستند و توجهی به مشکلات این بخش‌ها ندارند.

جعفری توجه به نیازهای بخش‌ها، شهرها و همه مناطق از استان را ضروری دانست و با اشاره به مشکلات حوزه درمان در دیشموک و قلعه رئیسی یادآور شد: درمانگاه دیشموک در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد و خبری از راه‌اندازی رادیولوژی بخش قلعه رئیسی نیست در حالی که قرار بود این رادیولوژی در 15 اسفندماه گذشته به بهره‌برداری برسد.

فرماندار کهگیلویه بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات را متذکر شد و افزود: طبق شاخص‌های موجود توزیع اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی عادلانه نیست و کمترین اعتبارات برای کهگیلویه در نظر گرفته می‌شود.

جعفری عدم رسیدگی به وضعیت معیشتی کارمندان بیمارستان امام خمینی و تأخیر در پرداخت حقوق این پرسنل را باعث نارضایتی کادر درمانی این بیمارستان دانست و افزود: پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی باید مورد رسیدگی علوم پزشکی قرار گیرد.

وی تنها بیمارستان شهر دهدشت را مأمن درمانی مراجعه کنندگان  کهگیلویه و سایر شهرستان‌ها دانست و با بیان این‌که امکانات این بیمارستان پاسخگوی نیاز شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و بهمئی نیست گفت: این در حالی است که در مرکز استان چندین بیمارستان وجود دارد.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه صبر مسئولان کهگیلویه و نجابت آن‌ها در تحمل بی توجهی‌ها را تمام شدنی خواند و افزود: مردم شهرستان کهگیلویه لیاقت خدمات‌رسانی مطلوب و فراتر از امکانات موجود را دارند.

جعفری کمبود پزشک متخصص در زمینه مغز و اعصاب را یکی از مشکلات شهرستان عنوان کرد و افزود: سونوگرافیست خانم نیاز مبرم زنان این شهرستان است.

انتهای پیام/82016/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول