اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

تغییر استاندار اردبیل بستگی به نظر دولت دارد / همه وزرا از مجلس رای اعتماد می‌گیرند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: تغییر استاندار اردبیل به نظر دولت و وزیر کشور بستگی دارد و قرار نیست نمایندگان استاندار را تغییر دهند.

تغییر استاندار اردبیل بستگی به نظر دولت دارد / همه وزرا از مجلس رای اعتماد می‌گیرند

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تغییر استاندار اردبیل به نظر تیم رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور دارد که در صورت ارزیابی عملکرد مثبت و قابل قبول کارنامه نیکزاد وی در سمت استانداری ابقا می‌شود و در صورت صلاحدید تغییر وی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر عملکرد اکبر نیکزاد در حد متوسط بوده است، افزود: هیچ رایزنی و پیشنهاد قطعی و ضروری و اولویت‌دار مبنی بر تغییر استاندار از سوی نمایندگان استان ارائه نشده و همه مطالب مطرح شده در حد رایزنی‌ها و پیشنهادات اولیه است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان استان مبنی بر دخالت نمایندگان شهرستانی در خصوص تغییر استاندار اردبیل گفت: چنین نظر قطعی اعلام نشده و ما تاکنون در این فاز ورود پیدا نکرده‌ایم، چرا که الان موسم انتخاب وزرا و رای اعتماد به آنهاست و باید سئوال مربوط به تغییر استاندار را حدود یک ماه آینده مطرح کنیم تا ببینیم نظر وزیر و دولت در خصوص آن چه خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه قرار نیست بر اساس خواسته و مطالبه نمایندگان استاندار تغییر پیدا کرده و فرد جدید منصوب شود، تاکید کرد:‌ در این زمینه قرار است در مجمع نمایندگان استان اردبیل نظرات و پیشنهادات جمع‌بندی شده سپس به صورت منسجم اهداف و برنامه‌‌ها پیگیری شود.

وزرای پیشنهادی هیچ مشکل حاد سیاسی و وابستگی حزبی ندارند

وی با یادآوری اینکه نمایندگان در حال ارزیابی کارنامه و عملکرد وزرای پیشنهادی هستند، یادآور شد: ما امیدواریم تا پایان وقت امروز به یک جمع‌بندی نهایی برسیم تا در روز رای اعتماد بتوانیم نظراتمان را ارائه کنیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اعلام اینکه در موافقت با کلیات کابینه اظهارنظر خواهم کرد، بیان داشت: بنده معتقدم 100 درصد وزرا رای اعتماد لازم را از مجلس می‌گیرند.

موسوی به نظر مثبت نمایندگان در خصوص وزرای پیشنهادی اشاره کرد و افزود: برخی از وزرا که در مورد آنها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد هیچ سابقه مبهم و تاریکی ندارند و به نظر نمی‌رسد با مشکل حاد سیاسی، حزبی و وابستگی به جناح خاصی مواجه شوند.

وی در پایان در خصوص برخی لابی‌گری‌ها و رایزنی‌های اطرافیان وزرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از روزهای گذشته جلوی این لابی‌گری‌ها گرفته شده و ما اعتقاد داریم که در روزهای آینده به چنین افرادی اجازه ورود به محوطه مجلس داده نمی‌شود تا برخی ناهنجاری‌ها و بدرفتاری‌ها را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول