اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

مجلس در چارچوب نظام، صلاحیت وزرا را بررسی می‌کند

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجلس در چارچوب نظام، صلاحیت وزرا را بررسی می‌کند.

مجلس در چارچوب نظام، صلاحیت وزرا را بررسی می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین نیاز‌آذری امشب در نشست خبری نقش رسانه‌ها در جامعه را پررنگ توصیف کرد.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های خبری به عنوان یک فرصت و ظرفیت می‌توانند منعکس‌کننده نیازهای جامعه باشند، خاطرنشان کرد: همه باهم در کنار رسانه‌‌های مازندران برای خدمت به مردم مازندران تلاش کنیم.

نیازآذری با تأکید بر اینکه امروز نیاز به وحدت و همصدایی بیشتری برای خدمت داریم، اضافه کرد: دفتر مجمع نمایندگان مازندران با استقرار دفترش در ساری مرکز مازندران، خود را برای خدمت‌گذاری بیشتر آماده کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه مازندران به یک وفاق جمعی نیاز داریم، گفت: نگاه کلی مجمع نمایندگان، کمک به مدیریت اجرایی در استان مازندران است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در بخش دیگری از سخنانش به معرفی وزرای از سوی رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه کلی مجلس، حمایت از دولت است.

وی با اشاره به حساسیت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در این باره تصریح کرد: هر 18 وزیر پیشنهادی در این فراکسیون در دو جلسه برای آشنایی بیشتر با برنامه‌های وزرا شرکت کردند.

نیاز‌آذری با تأکید بر اینکه ابهامات مطرح شده درباره برخی از وزرا در حال برطرف شدن است، افزود: مجلس در چارچوب نظام، صلاحیت وزرا را بررسی می‌کند.

وی با اعلام اینکه دوشنبه هفته آینده کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای کمک به دولت، سرگرم رسیدگی به برنامه‌های وزرا هستیم.

عضو خانه ملت اضافه کرد: اگر وزرا در چارچوب تعیین شده بتوانند رای بگیرند به کابینه رئیس جمهور معرفی می‌شوند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه رای ندادن به وزرای پیشنهادی دلیل مخالفت با دولت نیست، تصریح کرد: مجلس در راستای صیانت از سوگند رئیس جمهور، صلاحیت وزرا را بررسی می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره سهم مازندران و شمال کشور در  ترکیب کابینه رئیس جمهور دولت یازدهم، افزود: مجمع نمایندگان شمال کشور مطالبات منطقه شمال را از کابینه و دولت پیگیری می‌کند.

نیاز‌آذری اعلام کرد: یکشنبه هفته آینده مجمع نمایندگان شمال کشور با وزرای پیشنهادی جلسه داریم که در این نشست، توجه به بخش کشاورزی مورد مطالبه است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران همچنین درباره سهم مازندران در کابینه گفت: حدود 30 نفر را از سوی مجمع نمایندگان مازندران برای حضور در کابینه معرفی کردیم که کسی نتوانست در این ترکیب جای بگیرد.

وی از احتمال حضور یک مازندرانی در قالب معاونت رئیس جمهور خبر داد.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول