اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی خوی:

277 تاکسی فرسوده در خوی وجود دارد

رئیس سازمان تاکسیرانی خوی گفت: 277 تاکسی فرسوده با میانگین عمر کمتر از پنج سال در شهر خوی فعالیت می‌کنند.

277 تاکسی فرسوده در خوی وجود دارد

حیدر جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی خوی، اظهار داشت: در خوی یک هزار و 800 تاکسی فعالیت می‌ کنند که 973 مورد از آن‌ها تاکسی‌های شهری و 230 عدد را تاکسی‌های روستایی تشکیل می‌دهد.

جعفرزاده افزود: 577 تاکسی نیز در قالب 59 آژانس تلفنی آماده ارائه خدمات به همشهریان خویی هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 277 تاکسی فرسوده با میانگین عمر کمتر از پنج سال در شهر خوی فعالیت می‌کنند.

جعفرزاده با انتقاد از نبود هماهنگی‌های لازم در اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص نبود هماهنگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، گفت: عدم همکاری شرکت‌های خودروساز و نبود تسهیلات اعطایی از دیگر مسایل و مشکلات عدم نوسازی ناوگان در کشور بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سال‌ جاری سازمان مطبوع خود، اظهار داشت: نصب تاکسی متر بر روی تاکسی‌ها، ساماندهی ایستگاه‌های فعلی تاکسی و برنامه‌ریزی برای ایجاد خطوط جدید تاکسی به منظور تحت پوشش قرار دادن تمام سطح شهر به خصوص در مسیرهایی که تردد تاکسی کمتر باشد از برنامه‌های آینده و اولویت کاری سازمان در 9 ماه باقی مانده از سال 92 است.

رئیس سازمان تاکسیرانی خوی نظارت بر تخلفات تاکسی‌های سطح شهر را از فعالیت‌های مستمر و مهم سازمان تاکسیرانی خواند و افزود: در حال حاضر دو دستگاه خودروی گشت و کنترل سازمان با سه نفر نیروی ثابت از ساعات ابتدایی صبح تا ساعات پایانی شب در سطح شهر حضور داشته و نسبت به کنترل ناوگان و هدایت تاکسی‌ها اقدام می‌کنند.

وی افزایش استقبال شهروندان خویی به دلیل بهره‌گیری از تاکسی‌ها را دلیل افزایش خطوط تاکسی عنوان کرد و ادامه داد: استقبال شهروندان برای استفاده از تاکسی به عنوان یک حمل و نقل عمومی مثبت ارزیابی می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: با استقبال مردم، افزایش خطوط تاکسی و ایجاد مسیرهای جدید تاکسیرانی، به ویژه در مناطقی که تا کنون مسیر تاکسیرانی وجود نداشته و یا تردد تاکسی‌ها به آن مسیرها کم بوده در دستور کار سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان تاکسیرانی خوی از افزایش سرویس‌دهی به مدارس خبر داد و تصریح کرد: برای سرویس دهی در سال تحصیلی جدید دانش آموزان، راهکارهای جدیدی در مدارس اندیشیده شده که در آغاز سال تحصیلی به اجرا گذاشته خواهد شد و قطعاً افزایش این سرویس‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/61001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول