اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نشده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نشده است.

هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پنجشنبه‌ شب در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: تقویت بنیه نیروی انسانی استان بوشهر از مسائلی است که در ماه‌های اخیر به‌ صورت اساسی مورد توجه دلسوزان استان بوشهر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته نشست‌های متعددی میان نمایندگان و بزرگان استان بوشهر برای معرفی نیروهای بومی استان به‌منظور حضور در پست‌های ارشد دولتی صورت گرفته است.

موسوی‌نژاد بیان داشت: معرفی ظرفیت‌های انسانی توانمند و لایق استان بوشهر هدفی است که با همراهی و همکاری همه‌جانبه برای تحقق آن در تلاش هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر معرفی ظرفیت‌های انسانی استان به‌منظور حضور در معاونت وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی یکی از اهدافی است که به‌صورت اساسی مورد توجه است و قول‌های مساعدی در این زمینه گرفته‌ایم.

این مسئول یادآور شد: یکی از دلایل محرومیت استان بوشهر، عدم جایگاه منابع انسانی قدر این استان در مناصب تراز اول دولتی است و با اتحاد تمامی دلسوزان استان می‌توانیم این موضوع را برطرف کنیم.

هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نشده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تصدی استانداری بوشهر از مسائلی است که همواره با تغییر و تحول در دولت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و در استان بوشهر نیز این مساله بر سر زبان‌ها مطرح است.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ بحثی در ارتباط با استاندار بوشهر صورت نگرفته و هیچ گزینه‌ای در این خصوص مطرح نشده است.

وی افزود: در روزهای آتی و با تشکیل جلسه مجمع نمایندگان استان بوشهر در ارتباط با این موضوع بحث و گفت‌وگو خواهیم داشت و سپس موضوع را در جلسه شورای راهبردی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان مورد بحث قرار خواهیم داد.

موسوی‌نژاد گفت: وحدت و اتحاد در مسیر پیگیری دغدغه‌های استان اساسی‌ترین رکنی است که همه دلسوزان استان به آن توجه دارند و همه امور با هماهنگی صورت می‌گیرد.

این مسئول اتحاد حاکم بر مجمع نمایندگان استان را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: وحدت نظر و تعامل بسیار خوبی بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حاکم است و تمامی مسائل و موضوعات با اتحاد و انسجام پیگیری می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احقاق حقوق شهرستان دشتستان مهم‌ترین هدفی است که با هر اقدام و عملی برای تحقق آن تلاش می‌کنم و تا کنون هیچ هدفی جز این مهم را دنبال نکرده‌ام.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: اعتقاد دارم در سال‌های گذشته دشتستان به حقوق خود نرسیده و جایگاهی که دشتستان در آن قرار دارد، جایگاه حقیقی این شهرستان نیست.

وی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از استانداری بوشهر، افزود: طرح تحقیق و تفحص از استانداری بوشهر در ارتباط با حقوق شهرستان دشتستان است و در این طرح عملکرد سه استاندار گذشته بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: این طرح هم‌اکنون در دستور کار مجلس قرار دارد و نمی‌گذاریم حقوق شهرستان دشتستان ضایع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساختار فعلی توزیع و تخصیص اعتبارات در استان بوشهر عادلانه نیست، متذکر شد: ساختار توزیع و تخصیص اعتبارات در استان بوشهر باید تغییر یابد و در ساختار فعلی توزیع اعتبارات استان دشتستان به حقوق حقه خود نمی‌رسد.

حسنوند استانداری ساعی و پرتلاش است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در روزهای گذشته با رحمانی فضلی، وزیر پیشنهادی کشور دیدار و گفت‌وگو داشته‌ام، ولی هیچ بحث و تبادل نظری در ارتباط با استانداری بوشهر صورت نگرفته است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: حسنوند استانداری ساعی و پرتلاش است و وجود نواقص در عملکرد هر فردی امری کاملا طبیعی است.

وی عنوان کرد: هرجا ایرادی ببینم انتقاد خود را مطرح و هرجا حسن عملکرد وجود داشته باشد به تقویت افراد می‌پردازم و در قبال تمامی افراد همین رویکرد را داشته‌ام.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی نقدی نسبت به عملکرد یک فرد یا مسئول مطرح می‌کنیم به معنای مخالفت تام با وی نیست و اگر افراد و رسانه‌ها چنین برداشتی و از فضای نقد و نقادی در جامعه داشته باشند، رویکردی کاملاً اشتباه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقاط قوت فریدون حسنوند، متذکر شد: فعالیت‌های شبانه‌روزی و تلاش خستگی‌ناپذیر از ویژگی‌های مثبت و بارز استاندار فعلی بوشهر است و همه باید به آن توجه داشته باشند.

موسوی‌نژاد در پایان اذعان داشت: در دوران استانداری حسنوند در بحث جذب اعتبارات و افزایش میزان اعتبارات استان اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2452/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول