اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:

دفتر دوم کاری‌ام شوشتر خواهد بود / پیگیر پل گرگر هستیم

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با بیان اینکه دفتر دوم کاری‌ام شوشتر خواهد بود، گفت: نارسایی‌های سال‌های گذشته اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان را در شوشتر جبران خواهیم کرد و مشکل پل گرگر را پیگیری می‌کنیم.

دفتر دوم کاری‌ام شوشتر خواهد بود / پیگیر پل گرگر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، افشین حیدری عصر امروز در نشست با اعضای انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی شهرستان شوشتر اظهار کرد: تلاش برای مرمت و رفع مشکلات آثار تاریخی شوشتر ادامه خواهد داشت و کوتاهی‌های گذشته را جبران خواهیم کرد.

وی افزود: بارها اعلام کرده‌ام که شوشتر از نظر توانمندی‌های موجود در بخش میراث فرهنگی در ایران بی‌نظیر است و باید از این توانمندی‌های موجود در این شهر تاریخی بهترین استفاده را کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به اینکه همه توانمندی‌های این شهر تاریخی بالقوه مانده‌اند، اذعان داشت: هنوز استعدادهای درخشان این شهرستان بالقوه مانده‌اند و کسی برای شکوفا شدن این استعدادها برنامه‌ای ارائه نکرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان عنوان کرد: خوزستان شوشتر را مانند نگینی در بر دارد، اما باید توجه داشت که برای حضور گردشگران در این کهن شهر تاریخی اصلاً زیرساخت‌ها فراهم نیست و برای این مهم باید به سرعت اقدام شود.

*ظرفیت انجمن‌ها را به کار بگیریم

حیدری متذکر شد: باید برای فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در شوشتر از توانمندی دوستداران میراث فرهنگی استفاده کرد و در این زمینه نقشه راه ارائه کرد تا در مدت زمان کوتاهی بتوانیم اقدامات مهم و زیادی را اجرایی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در پایان یادآور شد: خوزستان مشکلات زیادی در بخش میراث فرهنگی دارد و باید در راستای شناسایی داشته‌های گردشگری این استان حتی برای مردم خوزستان نیز برنامه‌ریزی کنیم، چراکه احساس می‌شود حتی مردم استان از توانمندی‌های گردشگری استان باخبر نیستند.

انتهای پیام/72006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول