اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

خلق حماسه اقتصادی با اتحاد و قدرت مردمی میسر می‌شود

امام جمعه چرام گفت: خلق حماسه اقتصادی با اتکاء به اتحاد مردمی میسر می‌شود.

خلق حماسه اقتصادی با اتحاد و قدرت مردمی میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در حاشیه نماز عید فطر با بیان اینکه امروز روز جایزه گرفتن است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه تزکیه و زدودن از غبار گناه، لغزش‌ها و خطاها است و کسی که در این ماه توفیق پیدا کرد و این فرایض را انجام داده به درستی که رستگار است.

امام جمعه چرام با یادآوری این مطلب که کسی که ماه مبارک رمضان را مشغول به عبادت و بندگی خداوند کرد و دل را از آلودگی‌ها پاک سازد، رستگار است، عنوان کرد: امروز برای کسانی که رستگار شده و خود را از آلودگی‌ها زدودند عید واقعی است و مهم‌تر آن این که پاکی دل و طراوت جان که از انس با خداوند به دست آمده را حفظ کنیم.

وی، در ادامه با بیان اینکه دشمنان ایران به خصوص خارجی‌ها بنا را بر این گذاشتند که با تغییر دولت نقشه‌های خود را عملی کنند، گفت: باید شرایط لازم برای مذاکره با ایران فراهم شود به گونه‌ای که تمام جوانب در نظر گرفته شود.

این مسئول اضافه کرد: بیش از 100 نماینده کنگره به رئیس جمهور آمریکا نامه نوشتند که وقت آن رسیده تا باب مذاکره با ایران را باز کرده و مستقیم با جمهوری اسلامی وارد مذاکره شویم، اما به لطف و قوه الهی و با فضل و عنایت خداوند نقشه و توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

طزری ادامه داد: چند روز گذشته با امضای رئیس جمهور آمریکا دور تازه‌ای از تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز شده است.

امام جمعه چرام تصریح کرد: اگر قرار است باب مذاکره باز شود، بحث انرژی هسته‌ای با گفت‌وگو و مذاکره حل شود حال با شرایط کنونی باید گفت؛ پس چرا تحریم می‌کنند، آنان که هنوز مذاکره نکرده و بحث انرژی هسته‌ای را آغاز نکرده‌اند تا ببینند آیا به خواسته‌های خود می‌رسند و باید به بیانات مقام معظم رهبری که در ماه مبارک رمضان امسال فرمودند «آمریکا قابل اعتماد نیست» توجه و دقت کنیم.

خطیب جمعه چرام خاطرنشان کرد: انرژی هسته‌ای مربوط به یک شخص نیست، بلکه مربوط به یک ملت است و ملت ایران هرگز و تحت هیچ شرایطی از حق مسلم خود نخواهند گذشت و عقب‌نشینی نمی‌کنند.

طزری متذکر شد: ما با دشمنانی رو به رو هستیم که نه اهل عقل هستند و نه اهل منطق و هیچ‌ کدام از معیارهای بشری را نمی‌دانند که یک راه‌حل بیشتر نداریم و آن با اتکاء و با قدرت و اتحادی که بین مردم وجود دارد حماسه اقتصادی را رقم بزنیم چرا که اگر حماسه اقتصادی صورت گیرد هیچ‌ کدام از تحریم‌ها به ثمر نخواهد نشست و به فضل خداوند روزی خواهد آمد که ایران اسلامی ما به یک الگو در عالم معرفی شود.

انتهای پیام/82002/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول