اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان لامرد:

هرکس به اندازه‌ مسئولیتش خدمتگزار مردم باشد

امام جمعه شهرستان لامرد گفت: هر کس به اندازه‌ای که مسئولیت دارد باید خدمتگزار مردم باشد و در آن مسیر هیچ‌گاه عوض نشود.

هرکس به اندازه‌ مسئولیتش خدمتگزار مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز عید سعید فطر که با جمعیت انبوه هزاران نفر از مردم مومن و انقلابی شهر لامرد در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت: قرائت قرآن و دعاها فقط ویژه ماه مبارک رمضان نیست چرا که ضمانتی برای ما محسوب می‌شود.

خطیب جمعه لامرد افزود: قرائت و تفسیر قرآن کریم هر روز برای ما به ویژه جوانان مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه عید سعید فطر، عید قربان و عید غدیر باید با عظمت هرچه باشکوه‌تر برگزار شود گفت: باید از این اعیاد بزرگ و پرعظمت پاسداری کنیم.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: باید با تکریم و تقدیر عید سعید فطر که یکی از بزرگ‌ترین اعیاد است آن را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه شهرستان لامرد در همین زمینه تصریح کرد: پرداخت فطریه ضامن جسم و سلامتی ما برای یک سال آینده است.

وی در مورد موضوع برگزاری مراسم جشن عروسی نیز خاطرنشان کرد: نباید فضای لغزش‌آمیز که قبل از ماه مبارک رمضان وجود داشت تکرار شود به ویژه در زمینه برگزاری آیین جشن عروسی چرا که به نحو نامطلوبی برگزار می‌شود و سرانجام آن نیز نداشتن دوام در آن زندگی است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان لامرد خطاب به نمازگزاران حاضر نیز ابراز داشت: باید کوشش کنیم بصیرت نورانی پیدا کنیم و لحظه‌ای از جهاد و مبارزه با نفس خود غافل نشویم و ارزش‌ها را حفظ کنیم.

هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های دوم امروز خطاب به مسئولان گفت: هر کس به اندازه‌ای که مسئولیت دارد باید خدمتگزار مردم باشد و در آن مسیر هیچ‌گاه عوض نشود.

امام جمعه لامرد اضافه کرد: امروز استقلالی که جمهوری اسلامی در دنیا دارد آمریکا و بقیه ابرقدرت‌ها ندارند و این به خاطر ایمان بالا به وجود آمده است به صورتی که امروز حزب‌الله از این جا خط می‌گیرد.

وی با بیان این که امروز ما در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم و کشور ما به خوبی می‌تواند نیازهای خود را تامین کند بیان کرد: فشارهای استکبار جهانی و کشورهای غربی باعث شد که روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان لامرد با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه و خبر این شهرستان نیز بیان داشت: مردم ما از لحاظ رسانه‌ای بسیار قوی هستند و یک خبر در آن واحد به هر جایی منتقل می‌شود.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: مردم باید نگاه کنند که کدام رسانه صداقت و راستگویی دارد و به آن مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید خبرنگاران با تهیه برخی اخبار غیر واجب آب به آسیاب دشمن بریزند و باید قدر دستاوردهای این انقلاب را به خوبی بدانیم.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول