اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آخرین افطار ماه رمضان برگزار شد

ضیافت افطاری جشن ولایت در لنده

به مناسبت آخرین روزهای ماه‌رمضان و آخرین افطاری در سال 92 ضیافت افطاری جشن ولایت در لنده از سوی دفتر مقام معظم رهبری و دفتر امام جمعه لنده برگزار شد.

ضیافت افطاری جشن ولایت در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، شب گذشته همزمان با آخرین افطار ماه مبارک رمضان جشن ولایت در قالب ضیافت افطاری مستمندان و یتیمان از سوی دفتر مقام معظم رهبری و دفتر امام جمعه در لنده برگزار شد.

                      

افطاری که پایان بخش یک‌ماه عبودیت و بندگی و میهمانی بود و انسان را به مرحله‌ دیگری از زندگی و شاید تولدی دیگر روانه ‌ساخته بود.

                      

آری ماه رمضان با همه صفا و صمیمیتی که داشت با افطاری این شب به پایان رسید و مردم خود را برای حضور در نماز عید فطر آماده می‌سازند.

                       

آنان می‌خواند در اولین روز از ماه شوال دست به دعا بردارند و از خداوند بخواهند یک ماه بندگی و طاعت آنان را  و نامه اعمالشان را قبول بفرماید.

همه با هم دست‌های تضرع و بندگی خود را در نماز عید فطر به سمت آسمان بالا می‌برند و از خداوند به خاطر توفیق دوباره روزه‌داری، تشکر و سپاسگزاری کرده و جبین خود را بر آستان حضرت دوست می‌سایند. «عید رمضان آمد و ماه رمضان شد/ صد شکر که این آمد و صد حیف آن رفت» عید سعید فطر بر همه روزه داران و مسلمانان جهان مبارک باد.

انتهای پیام/82013/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول