اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان خبر داد

حضور ابوترابی‌فرد در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین اصفهان

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یک زیر مجموعه از تشکل جبهه پیروان خط و امام و رهبری در کشور، شامگاه سه‌شنبه هفته جاری میزبان حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد است.

حضور ابوترابی‌فرد در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین اصفهان

رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یک زیر مجموعه از تشکل جبهه پیروان خط و امام و رهبری در کشور، شامگاه سه‌شنبه هفته جاری میزبان حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد است.

وی با توضیح اینکه تشکل جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان براساس رسالت و سنت دیرینه خود در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مراسم افطاری می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان تصریح کرد: این تشکل به همین منظور میزبان  اعضاء و حامیان تشکل پیروان جبهه خط امام و رهبری و جامعه اسلامی مهندسین اصفهان در شامگاه سه شنبه در حسینیه جواد الائمه واقع در چهار راه شکرشکن به صرف افطار است.

وی در ادامه افزود: در این ضیافت افطار که از ساعت شش بعد از ظهر آغاز می‌شود، از نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد به عنوان مدعو و سخنران ویژه این مراسم دعوت به عمل آمده است.

حامدیان بیان کرد: طبق روال هر ساله و جلسات پیشین خود محتوای این مراسم از دو بخش تشکیل شده است.

وی ادامه داد: نخستین بخش این مراسم جنبه دینی، اخلاقی دارد و بخش دیگر این مراسم طبق رسالت این تشکل به مسائل سیاسی روز داخلی و خارجی کشور مربوط می‌شود.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان گفت: از دیدگاه ما و پیروان خط امام و رهبری، دیدگاه‌ها و نظرات حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد پیرامون مسائل سیاسی به عنوان عضو جامعه روحانیت مبارز تهران و نایب رئیس مجلس محترم و قابل ارزش است.

وی در پایان با توضیح اینکه از سوی این تشکل جلسه پرسش و پاسخ با سخنران ویژه این مراسم نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/63001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول