اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا خواستار شد

تلاش خبرنگاران برای پوشش بیشتر برنامه‌های بسیج

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا خواستار تلاش بیشتر خبرنگاران برای پوشش کمی‌ برنامه‌های متنوع بسیج در سطح شهرستان بویین زهرا شد.

تلاش خبرنگاران برای پوشش بیشتر برنامه‌های بسیج

حسین رجبی در حاشیه همایش تجلیل از خبرنگاران بویین زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اذعان به این نکته که جمهوری اسلامی در برهه‌ای درگیر جنگ سخت بوده و آن را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: دشمنان در حال حاضر با شبیخون فرهنگی همچنان از سر نظام اسلامی دست بردار نبوده و دشمنی خویش را ادامه می‌دهند.

وی، خبرنگاران را سنگر‌بانان جنگ نرم دانست و ادامه داد: امید است تا بتوان با ترویج اندیشه‌های دینی توسط خبرنگاران گامی موثر را برای تعالی مسیر صعود انقلاب اسلامی برداشت و در این راستا کوشش کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا با تاکید بر این نکته که خبرنگاران باید برای پوشش بیشتر و گسترده‌تر از برنامه‌های متنوع بسیج همت کرده و گزارش تهیه کنند، تصریح کرد: در حال حاضر به واسطه فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران، شهرستان بویین زهرا جهش بلندی را در زمینه اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار و گزارشات در سطح استان داشته و در این مسیر پیشگام و پیش‌قدم است.

هادی سیاسی ناحیه مقاومت بویین زهرا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌های عظیم دینی و فرهنگی انتظار این است تا خبرنگاران بتوانند در راستای امید‌بخشی به جامعه و تحرک و پویایی بخش‌های جامعه بیشتر فعالیت کرده و پیش‌قدم شوند.

مرتضی امیری‌نژاد افزود: اصحاب رسانه در شرایط کنونی جزو سنگر‌بانان عرصه خبر محسوب شده که باید در راستای تهیه اخبار صادق و دوری از کذب‌نویسی به فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای خویش ادامه دهند.

انتهای پیام/77005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول