اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

خبرنگاران بازوان مدیران در توسعه هستند

فرماندار شهرستان تاکستان نقش خبرنگاران را در توسعه به عنوان ابزار و بازوان حرکتی برای مدیران توصیف کرد.

خبرنگاران بازوان مدیران در توسعه هستند

علی اکبریان در حاشیه جشن تجلیل از خبرنگاران تاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه اهمیت و حساسیت اطلاع‌رسانی و خبر هیچ‌گاه مشخص نمی‌شود، اظهار داشت: کسانی که در جایگاه شامخ خبرنگاری مشغول به فعالیت هستند به زعم دغدغه‌ها و سختی‌های این شغل اما همچنان باید با اراده و عزمی جدی در مسیر انعکاس خبری و تصویری گام برداشته و تلاش کنند.

فرماندار شهرستان تاکستان تلاش خبرنگاران تاکستانی به زعم کمبود امکانات را ستودنی خواند و افزود: در حال حاضر نشریات محلی به شکلی رضایت‌بخش اخبار و وقایع شهرستان را انعکاس ‌داده و خبرنگاران ‌باید تلاش کنند تا به صورت حرفه‌ای با موضوع خبر برخورد کرده و در انعکاس خبر چارچوب‌های خبری را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه هنگام رجوع مخاطبان برای خواندن اخبار باید امید و آگاهی به آنان تزریق شود، عنوان کرد: اخبار مفید گامی در مسیر توسعه یک نقطه محسوب شده و حساس برشمرده می‌شود.

فرماندار شهرستان تاکستان پیرامون پیشینه تجلیل از خبرنگاران در شهرستان تاکستان عنوان کرد: سال گذشته برای نخستین‌بار در سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگاران تاکستانی در این شهر مورد تشویق قرار گرفته و تقدیر شدند.  

اکبریان ادامه داد: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به انعکاس اخبار مصمم‌تر باشند.

وی برقراری ارتباط با خبرنگاران را به عنوان بازوان قوی و محکم برای پیشبرد اهداف مدیران دانست و تصریح کرد: تلاش فرمانداری تاکستان بر این است که در عرصه خبرنگاری ضمن فعال‌سازی نمایندگان رسانه‌ها در شهرستان تاکستان و ترتیب امکانات مناسب و درخور شأن برای آنان بتوان گامی مؤثر را برای انتشار اخبار شهرستانی مهیا کرد.

فرماندار تاکستان با تقدیر از نقش ارزنده خبرگزاری فارس در انعکاس مناسب اخبار فعالیت‌های نمایندگی این خبرگزاری طی یک سال اخیر در شهرستان تاکستان و پوشش کارآمد، صحیح و شفاف اخبار و گزارشات را ستودنی و قابل توجه توصیف کرد.

اکبریان افزود: مراسم تجلیل از خبرنگاران، اهالی مطبوعات و رسانه‌های شهرستان تاکستان نیز طی روز‌های پیش برگزار شده و به پاس فعالیت‌های آنان لوح و هدایایی به آنان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/77005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول