اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

اختصاص یک مکان خبرنگاران در ساختمان جدید فرمانداری صومعه‌سرا

معاون فرماندار صومعه‌سرا از اختصاص مکانی مناسب برای خبرنگاران به همراه امکانات اولیه در ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان خبر داد.

اختصاص یک مکان خبرنگاران در ساختمان جدید فرمانداری صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مختار رضایی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار روز پاسداری از قلم و حق‌گویی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار سارمی و تمام شهدای فرهنگی کشور، تصریح کرد: خبرنگاران چراغ فروزان هدایت جامعه و صاحبان جایگاه خطیر و حساس در تمام حوزه‌های امنیتی، خدماتی و فرهنگی کشور هستند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تمام مانع تراشی‌ها و تحریم‌های بیگانه در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، افزود: نقش رسانه‌های داخلی با توجه به شناخت واقعیت و ظرفیت‌های موجود بسیار لازم و حساس است.

وی به جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: در فتنه 88 اقدام‌های وحشتناکی علیه نظام و دستاوردهای آن شکل گرفت که جز با تدبیر و بصیرت رسانه‌های داخلی قابل کنترل نبود.

رضایی اضافه کرد: وحشتناک‌تر از اقدام دشمنان نظام در دوران فتنه 88 فعالیت برخی مزدوران و رسانه‌های بیگانه‌پرست داخلی نیز آزار دهنده بود.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی علیه نظام و ملت را امری بیگانه‌پرستانه خواند و متذکر شد: این امر اهداف پلید دشمن در براندازی انقلاب و نظام مقدسمان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیام به حق نظام جمهوری اسلامی با همت و تلاش خبرنگاران منعکس می‌شود، ادامه داد: خبرنگاران چشمان بیدار ملت و رسانه هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با فعالیت حرفه‌ای و پایبندی به تعهدات اخلاقی جایگاه ارزنده‌ای در راستای سربلندی ایران اسلامی دارند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، صداقت را لازمه کار رسانه‌ای برشمرد و اذعان کرد: صداقت، روابط عمومی بالا و شکیبایی از مشخصه‌های موفقیت خبرنگاران در هر شرایط و موقعیتی است.

وی با بیان اینکه قضاوت‌های عجولانه و خشونت از جمله آفت‌های نفوذی در عرصه رسانه‌ای کشور است، گفت: درون اصحاب قلم برای قضاوت‌های درست و آگاهانه باید پاک باشد.

رضایی، نقد منصفانه را نقطه قوت مسئولان در اجرای کارهای خود دانست.

وی با اشاره به گله‌مندی خبرنگاران صومعه‌سرا درباره جایگاه کنونی استقرار آنها در این شهرستان، اذعان کرد: اکنون رایزنی برای ایجاد مکانی مناسب برای خبرنگاران صومعه‌سرا برای اجرای راحت‌تر فعالیت‌های رسانه‌ای آنها هستیم.

این مسئول با عذرخواهی از فضای کنونی استقرار خبرنگاران این شهرستان، تصریح کرد: مکانی مناسب برای خبرنگاران در ساختمان جدید فرمانداری صومعه‌سرا به همراه امکانات اولیه به آنها اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول