اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آمل:

رسالت بزرگ خبرنگاران افزایش آگاهی عمومی است

سرپرست فرمانداری آمل تأکید کرد: رسالت بزرگ خبرنگاران افزایش آگاهی عمومی است.

رسالت بزرگ خبرنگاران افزایش آگاهی عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آمل، شعبانعلی واحدی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری، شغل شرافتمندانه‌ای است که رسالت بزرگی را بر دوش خبرنگاران می‌گذارد.

وی افزود: این گروه که تمام همتشان ارتقای اطلاعات در جوامع است، نمی‌گذارند جامعه در بی‌خبری بماند و با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های دانش و علم و در نتیجه پیشرفت و سعادت می‌شود.

این مسئول بیان داشت: روز 17 مرداد مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ که همان افزایش آگاهی عمومی جامعه است را بر دوش می‌کشند.

وی تصریح کرد: این روز یادآور مجاهدت‌ها و زحمات آنانی است که در تمامی عرصه‌ها با حضور خود مسئولیتی تاریخی را در بیان واقعیت‌ها بر عهده دارند، کسانی که صداقت را سرلوحه کردار و گفته‌های خود قرار داده تا در راه رساندن حقایق به گوش مخاطبان خود لحظه‌ای فروگذار نکنند، کسانی که وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش‌اند و می‌کوشند همواره جامعه لحظه‌ای در تاریکی و غفلت نباشد.

وی در پایان تاکید کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه خبر روز خبرنگار را به تمام اصحاب قلم و آنان که با اندیشه ژرف خویش در پی عظمت این نظام الهی هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 انتهای‌ پیام/86011/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول