اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای جامعه هنری اردبیل

شاعر اردبیلی نشان درجه 2 هنری را دریافت کرد

شهاب‌الدین وطن‌دوست شاعر پرآوازه استان اردبیل و جانباز هشت سال دفاع مقدس نشان درجه دو هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

شاعر اردبیلی نشان درجه 2 هنری را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل عصر امروز در مراسم تجلیل از این شاعر موفق و بسیجی اظهار داشت: وطن‌دوست مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان اردبیل است که موفق به دریافت نشان دو هنری شده است.

عظیم دشتی تصریح کرد:‌ این شخصیت فرهیخته از جانبازان جنگ تحمیلی و دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس در رشته زبان و ادبیات فارسی است که پس از چندین سال تلاش و کوشش در عرصه تعلیم و تربیت به عنوان دبیر‌ مدیر مراکز آموزشی به علت مصدومیت شیمیایی بازنشسته شده ولی همچنان به فعالیت هنری خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این شاعر بسیجی از فعالان حوزه شعر و نثر استان محسوب می‌شود و حاصل عمر او در حوزه هنر و فرهنگ چاپ و انتشار 10 جلد کتاب شعر، خاطره و زندگینامه شهداست.

دشتی با برشمردن آثار او اضافه کرد: وطن‌دوست کتاب‌های ارزشمندی دارد که از آن جمله می‌توان به سخن دل، آلمان چه رنگی داشت؟، اذان نابهنگام، تاماشا، چشم در چشم خواب، بلا جویان دشت کربلایی، سپید جامگان آسمانی و تپش لحظه‌ها را می‌توان نام برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بیان کرد: در کنار این آثار گرانبها که این شاعر جانباز موفق به خلق آن شده است وطن‌دوست از بدو تأسیس سازمان بسیج هنرمندان و راه‌اندازی انجمن‌های هنری و ادبی بسیج به عنوان مدیر انجمن شعر مشغول به فعالیت بوده است.

وی با تبریک این موفقیت و کسب درجه دو هنری توسط این هنرمند بسیجی به جامعه هنری اعلام کرد که امیدواریم این حرکت‌ها به شایستگی تداوم یافته و گسترش پیدا کند.

دشتی در ادامه یادآور شد:‌ هنرمندان و اصحاب رسانه ما امروز رسالت سنگینی را بر عهده دارند که ضرورت دارد در این باب یک حرکت منسجم برای تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های واقعی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/62007/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول