اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:

تکیه بر توانمندی جوانان به خلق آثار هنری فاخر می‌انجامد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: تکیه بر توانمندی جوانان در عرصه فرهنگ و هنر به تولید آثار فاخر در این حوزه‌ها کمک می‌کند.

تکیه بر توانمندی جوانان به خلق آثار هنری فاخر می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات انجمن سینمای جوانان مشگین‌ هنرمندان این حوزه اظهار داشت: اگر به نسل آینده اعتماد کنیم قطعاً موفقیت‌ها قرین ما می‌باشد.

وی با اشاره به مسئولیت‌های سنگین هنرمندان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی جامعه، تصریح کرد: نقش آثار فاخر هنری برای حل مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه اجتناب‌ناپذیر است.

عباداللهی با اشاره به سوابق درخشان انجمن سینمای جوانان دفتر مشگین‌شهر در سال‌های گذشته، هنرمندان و اعضای انجمن را به همدلی، وفاق، اتحاد و همبستگی، سعه‌صدر و مثبت‌اندیشی در امورات فرهنگی فراخواند.

فرماندار مشگین‌شهر خواستار تلاش مضاعف هنرمندان در جهت رشد و ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی شهرستان و استفاده بهینه از امکانات موجود در انجمن شد و پیشنهاد کرد که این جلسه به صورت شورای پنج نفره از هنرمندان انجمن و پنج نفر از مسئولان دخیل در این زمینه ماهانه ادامه داشته تا با ارائه راهکارهای مناسب نسبت به حل مشکلات انجمن اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر به جهت توجه به مسایل فرهنگی و مشکلات هنرمندان شهرستان از فرمانداری این شهرستان قدردانی کرد.

حمدالله علیپور با اشاره به مشکلات انجمن، عمده مشکلات این قشر را اختلاف و تنش بین هنرمندان عنوان کرد و خواستار همدلی و دوری از هرگونه تفرقه و تنش در بین هنرمندان انجمن شد.

در پایان هنرمندان فعال انجمن با ارائه نظرات و راهکارهایی برای حل مشکلات انجمن سینمای جوانان دفتر مشگین‌شهر، اهم مشکلات را عدم ثبات مدیریت انجمن سینمای جوانان دفتر مشگین‌شهر، کمبود بودجه در بحث فرهنگی و هنری و اختلاف بین هنرمندان برشمردند.

انتهای پیام/62003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول