اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

احتمال حضور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی در بلاروس

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از پیشنهاد رسمی و جدی باشگاه ویتگاز بلاروس برای جذب‌اش خبر داد.

احتمال حضور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی در بلاروس

سید پیمان حسینی لرگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر گفت: مدت‌ها است تیم فوتبال ساحلی ویتگاز از تیم‌های لیگ برتری کشور بلاروس با ارسال دعوت‌نامه رسمی خواهان به خدمت گرفتن‌ام است.

وی افزود: با مسئولان ویتگاز دیدار و گفت‌وگوهایی داشتم و از امکانات مدرن و تمرینات این باشگاه مهم اروپایی نیز دیدن کردم و تجربه مفیدی برایم بود.

این دروازه‌بان 29 ساله نوشهری درباره نتیجه دیدارش با مسئولان ارشد باشگاه ویتگاز اظهار داشت: پیشنهاد بلاروسی‌ها بسیار جدی است با توجه به اینکه تا دو ماه دیگر مسابقات جام جهانی 2013 فوتبال ساحلی برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت به این نتیجه رسیدم بعد از مسابقات جام جهانی پیشنهادات را بررسی کنم.

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: در حال حاضر روحیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در سطح بسیار عالی قرار دارد، مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله کفاشیان، نبی و خانم شهر یاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی به همه لحاظ با مهیا کردن تمامی امکانات لازم باعث تقویت شرایط روحی و روانی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور شده‌اند.

حسینی افزود: در کلکسیون افتخاراتم حضور در جام‌ جهانی کم بود که به این آرزوی بزرگ دست یافتم. تمام سعی و تلاشم را برای سربلندی و افتخارآفرینی برای نام بزرگ ایران در جام جهانی انجام می‌دهم.

این دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مشکل اشتغال و خدمت سربازی را بزرگ‌ترین دغدغه فکری و معضل اصلی قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی دانست و از رئیس جمهور فعلی و منتخب، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح خواست نگاه ویژه‌ای به این دو موضوع داشته باشند.

حسینی لرگانی گفت: افتخار می‌کنم نوشهری هستم و ریشه‌ام کجوری است. معرفی خودم به فوتبال را مدیون باشگاه ریشه‌دار و قدیمی شموشک نوشهر هستم و اگر پیشرفت‌هایی هم داشتم حاصل نگاه ویژه و دلسوزانه زنده یاد مهندس مسعود درویش کجوری بنیانگذار فقید باشگاه شموشک نوشهر بود.

سنگربان مطرح تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: امیدوارم نام و خاطره باشگاه شموشک نوشهر و زنده‌یاد درویش برای همیشه در اذهان زنده باشد و مسئولان سیاسی و ورزشی استان مازندران و شهرستان نوشهر هم برای احیا باشگاه شموشک گام‌های محکم و جدی‌تری بردارند.

حسینی لرگانی تصریح کرد: از اعضای خانواده‌ام، تک تک مربیانم در فوتبال چمنی و ساحلی در شهرهای نوشهر، تهران، تبریز، تیم ملی و مردم خونگرم و ورزش‌دوست و مسئولان نوشهر و اهالی کجور، لرگان، گردکل و کردی‌کلا جهت حمایت‌شان تشکر و سپاس دارم.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در روزهای 26 ،28 و 30 شهریور امسال به ترتیب با کشورهای برزیل، سنگال و اوکراین در مسابقات جام جهانی 2013 تاهیتی بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/2296/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول