اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

آزادی 140 مجرم غیرعمد در هرمزگان

استاندار هرمزگان در جشن «مهر رهایی» از فراهم سازی زمینه آزادی بیش از 140 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در این استان خبر داد.

آزادی 140 مجرم غیرعمد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با عنوان مهر رهایی از آزادی بیش از 140 زندانی استان در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: در نشست شورای اداری استان که پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد به مردم قول دادیم که زمینه آزادی 99 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنیم.

وی با قدردانی از مدیران، کارمندان، خیرین و کسانی که از حقوق خود برای این امر مهم کمک کردند، ادامه داد: براساس اعلام ستاد دیه استان برای آزادی 99 نفر از زندانیان چرام غیر عمد استان 300 میلیون تومان نیاز بود که با پیگیری و حمایت شورای اداری 360 میلیون تومان مهیا شد و زمینه آزادی بیش از 100 نفر فراهم شد.

استاندار هرمزگان افزود: امروز به وعده خود عمل کرده‌ایم و زمینه آزادی 100 نفر توسط شورای اداری استان و تاکنون 40 نفر توسط کمک مردم و خیران فراهم شده است.

عزیزی اظهار امیدواری کرد که هیچ وقت شاهد قرار گرفتن افراد در شرایط حبس و بازداشت نباشیم و افراد همواره در کنار خانواده خود آزادانه زندگی کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی رشد و تعالی جامعه است، تصریح کرد: در این راستا نظام مقدس اسلامی حقیقتا خوش درخشیده و در مسیر رشد ارزش‌های اخلاقی و انسانی گام‌های اساسی برداشته است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات خوب ستاد دیه به منظور کمک به افراد نیازمند، خاطر نشان کرد: دستگیری از افرادی که در شرایط سخت حبس زندگی می‌کنند نشان از رشد معنویت در جامعه دارد.

عزیزی ادامه داد: اقدامات ستاد دیه و کمک‌های خیرین به زندانیان جرایم غیرعمد گام برداشتن در مسیر تحقق و تعالی ارزش‌هاست.

استاندار هرمزگان در پایان متذکر شد: در راستای تعالی ارزش‌ها در جامعه شاهد اقدامات قابل تقدیر مردم در عرصه‌هایی همانند کمک به زندانیان و یا تکریم ایتام هستیم.

گفتنی است در مراسم جشن گلریزان در هرمزگان تاکنون زمینه آزادی 40 نفر و توسط شورای اداری استان زمینه آزادی 100 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شده است.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول