اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم تاکید کرد

نقش موثر خبرنگاران در روشنگری اذهان عمومی جامعه

امام جمعه سمیرم گفت: خبرنگاران در روشنگری اذهان عمومی جامعه و تقویت عزت و اقتدار جامعه از جایگاه ولایی برخوردار است.

نقش موثر خبرنگاران در روشنگری اذهان عمومی جامعه

حجت الاسلام والسلمین سید حبیب الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم ضمن تبریک روز خبرنگار به اهمیت جایگاه خبرنگار در جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده و این نشان دهنده جایگاه قلم و ارزش و اهمیت کار خبرنگار است.

وی صداقت در گفتار و امانتداری را از مهمترین وظایف خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران در انعکاس اخبار باید به این دو شاخص توجه و اهتمام جدی بورزند و سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

امام جمعه سمیرم همچنین با اشاره به تکذیب خبر غصبی بودن زمین مصلی امام خمینی سمیرم در یکی از رسانه ها اضافه کرد: خبرنگاری رسالت و امر بسیار مهمی است، چرا که اگر یک خبر به صورت تحریف شده و دروغ مخابره و منعکس شود آسیب جدی به جامعه زده و باعث اختلاف و درگیری می شود.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی ادامه داد: خبرنگاران در روشنگری اذهان عمومی جامعه و تقویت عزت و اقتدار ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی از جایگاه ولایی برخوردار است.

موسوی نقش خبرنگاران را در جامعه بسیار پررنگ دانست و ادامه داد: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و میتوانند با نظرات خود و انتقال آن به مسئولان ،مشکلات شهرستان را از بین ببرند.

انتهای پیام/2301/ک10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول