اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نکا:

خبرنگاران سربازان آگاهی در جامعه هستند

فرماندار شهرستان نکا گفت: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی و معرفت در جامعه هستند.

خبرنگاران سربازان آگاهی در جامعه هستند

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران همراهان همیشگی مدیران و امانت‌دار مردم هستند و این امانت را با کوله بار سنگین مسئولیت به دوش می‌کشند.

وی عنوان کرد: نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی، بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

رجبی خاطرنشان کرد: بیان مشکلات، معضلات و نارسایی‌های شهر و روستا از قلم خبرنگار از ضروریاتی است که باید انجام شود و ما هم از آن استقبال می‌کنیم، اما نباید در این رابطه نقد غیرمنصفانه در رابطه با عملکردها ارائه شود.

این مسئول ادامه داد: جامعه بدون وجود خبرنگار و اطلاع‌رسانی دقیق نمی‌تواند جامعیت لازم را داشته باشد و در واقع با ارائه عملکردها جامعه و نظام را به سوی تعالی سوق می‌دهیم.

فرماندار شهرستان نکا صداقت و بی‌طرفی در اطلاع‌رسانی را یکی از لازمه‌های کار خبرنگاری دانست و تاکید کرد: در صورت وجود همدلی و همگرایی می‌توانیم شاهد پیشرفت و توسعه شهر و استان باشیم و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

رجبی ابراز داشت: خبرنگاران نیز باید با انجام وظایف خبرنگاری، صحت، سرعت و دقت را در مخابره اخبار در نظر گرفته و با نقد منصفانه کمک کار مدیران در ارائه عملکردها باشند.

وی متذکر شد: شاید در برخی از موارد  گلایه‌مندی هایی از سوی برخی مدیران از خبرنگاران باشد، اما خبرنگاران برای اعتمادسازی در بین مدیران باید تلاش کنند و در این رابطه با تمام توان وارد شوند تا با کمک هم در برابر فتنه ها و هجمه های دشمنان سربلند باشیم.

انتهای پیام/86002/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول