اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

خبرنگاران عملکرد مسئولان را منصفانه نقد کنند

فرماندار شهرستان آبیک بر انتقاد منصفانه و سازنده خبرنگاران از عملکرد مسئولان تأکید کرد.

خبرنگاران عملکرد مسئولان را منصفانه نقد کنند

عبدالحسین داداشی ظهر امروز در حاشیه نشست با خبرنگاران شهرستان آبیک که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در دفتر فرماندار برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: امروز خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف و متفاوت خبری توانسته‌اند جایگاه خوبی را در بین مردم پیدا کنند که گواه این مطلب، استقبال مردم از اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های متعدد خبری است.

وی افزود: گرچه صدا و سیما یک رسانه دیداری و شنیداری است ولی خبرنگاران غیر از رسانه ملی یعنی خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها نقش کلیدی و محوری را در اطلاع‌رسانی بین مردم و جامعه دارند.

این مسئول ادامه داد: خبرنگاران در همه زمینه‌ها و تصمیم‌گیری کشور می‌توانند تأثیر بسزایی داشته باشند چراکه نقش آنان در تصمیم‌گیری‌ها بی‌تأثیر نیست.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به روی کار آمدن دولت اعتدال خاطرنشان کرد: همه خبرنگاران باید انصاف را در انعکاس عملکرد مسئولان رعایت کنند چراکه هر انسانی، توانمندی‌ها و ضعف‌هایی دارد.

داداشی اضافه کرد: گرچه انتقادات خبرنگاران از عملکرد مسئولان وارد است ولی همه مسئولان خدمات شایانی را به مردم ارائه داده‌اند و خبرنگاران باید انتقاد سازنده، منطقی و منصفانه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان هم باید انتقادات منصفانه و سازنده خبرنگاران را بپذیرند چراکه اگر این گونه انتقادات نباشد در خدمت‌رسانی و امورشان پیشرفت نخواهند کرد.

این مسئول بر مطالعه مستمر فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف از سوی خبرنگاران تأکید و خاطرنشان کرد: خبرنگاران تنها قشری هستند که می‌توانند تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را به مسئولان گوشزد و تذکر دهند.

فرماندار شهرستان آبیک ابراز داشت: مسئولان در چارچوب اداری و چارچوب اسلامی تابع ولایت مطلقه فقیه هستند به همین دلیل باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های ارزنده‌ و شایسته‌تری بردارند.

داداشی افزود: خبرنگاران در گزارش‌ها و اخبار خود می‌توانند از مسئولان بخواهند که تا چه میزان به فرمایشات مقام معظم رهبری که اهداف نظام اسلامی از گفتار ایشان نمایان می‌شود، تحقق بخشیده‌اند.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول