اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

ضیافت افطار ناشنوایان خوزستان در اهواز برگزار شد

همزمان با روزهای آخر ماه مبارک رمضان ناشنوایان خوزستان به دعوت کانون ناشنوایان در یک ضیافت افطاری شرکت کردند.

ضیافت افطار ناشنوایان خوزستان در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ضیافت افطار ناشنوایان خوزستان به میزبانی کانون ناشنوایان در اهواز برگزار شد.

در ضیافت افطار کانون ناشنوایان استان خوزستان حدود 400 ناشنوای خوزستانی حضور داشتند که روزه خود را در کنار هم افطار کردند.

در حاشیه این مراسم نایب رئیس کانون ناشنوایان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حدود 400 ناشنوای خوزستانی در ضیافت افطار کانون ناشنوایان استان خوزستان حضور می‌یابند.

محسن نیل‌آبکن افزود: مراسم ضیافت افطار ناشنوایان همزمان با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خداوند با حضور ناشنوایان تحت پوشش کانون ناشنوایان خوزستان انجام ‌شد.

این مسئول اضافه کرد: ضیافت افطار ناشنوایان خوزستان با آئین خاصی از ساعت 20 روز چهارشنبه 16 مردادماه در مسجد ارشاد اهواز آغاز شد.

نایب رئیس کانون ناشنوایان استان خوزستان گفت: مراسم ضیافت افطار ناشنوایان خوزستان با برپایی نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد ارشاد به صورت رسمی آغاز شد و ناشنوایان در کنار هم روزه خود را افطار کردند.

وی در مورد کمک‌هایی که برای برپایی ضیافت افطار ناشنوایان خوزستان انجام شده نیز تصریح کرد: شرکت ملی حفاری غذای میهمانان این ضیافت را تامین کرد.

نیل‌آبکن در پایان ماه رمضان را ماه میهمانی خوب خدا دانست و عید سعید فطر را به جامعه ناشنوایان ایران اسلامی به ویژه ناشنوایان خوزستان تبریک گفت و برای همه آنان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/72010/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول