اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

خوشحالی و نشاط زمان افطار با هیچ نشاطی قابل مقایسه نیست

امام جمعه زنجان گفت: خوشحالی و نشاط زمان افطار با هیچ نشاطی قابل مقایسه نیست.

خوشحالی و نشاط زمان افطار با هیچ نشاطی قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی شامگاه سه‌شنبه در محفل انس با قرآن در جمع اساتید و روسای دانشگاه‌ها، دبیران حلقه‌های علمی و فعالین حلقه‌های صالحین به استطاعت مالی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که استطاعت مالی خوبی دارند می‌توانند عازم مکه مکرمه شده و خانه خدا را زیارت کنند.

وی یکی از فاکتورهای استطاعت را داشتن استطاعت مالی عنوان کرد و اذعان داشت: داشتن مال کافی در زندگی از جلوه‌های استطاعت محسوب می‌شود.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان به پایان خود نزدیک است، گفت: انسان روزه‌دار نشاط، شادی و شعف دارد.

وی با بیان اینکه مسلمانان روزه‌دار در زمان افطار نشاط خاصی دارند، تصریح کرد: خوشحالی و نشاط زمان افطار با هیچ نشاطی قابل مقایسه نیست.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مسلمانان تلاش کنند هر روز دعای قبل از افطار را با دقت مطالعه کنند، اظهار کرد: همچنین همه به معانی و ارزش‌های این دعا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هستی جلوه‌ای از جمال خداوند متعال است، گفت: خداوند برای شناخته شدن، انسا‌ن‌ها و موجودات را خلق کرد.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه زنجان به زیبایی‌های خلقت و نعمت‌های پروردگار اشاره کرد و اذعان داشت: مخلوقات خداوند زیبایی‌های خلقت را مشاهده و درک می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر خداوند متعال آفریننده خلقت نبود مردم جلوه و جمال پروردگار را درک نمی‌کردند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه در جهان هستی همه آفریده‌ها و موجودات خیر و خوب هستند، گفت: در دنیا اشیاء و موجود شر وجود ندارد بلکه همه آنها خیر هستند.

انتهای پیام/73008/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول