اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه جیرفت:

بسیجیان در راستای حفظ دین گام بر‌می‌دارند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: بسیجیان با اتکا به بصیرت، بینایی و باور در راستای حفظ دین گام بر‌می‌دارند.

بسیجیان در راستای حفظ دین گام بر‌می‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حمیدرضا محمدی چهارشنبه شب در آیین افتتاح پایگاه آسیه حوزه معصومیه این شهرستان با اشاره به اینکه کلمه بسیج را نخستین بار امام راحل عنوان کرد، اظهار داشت: ایشان در نجف اشرف مردم را برای تشکیل بسیج در راستای پیشرفت انقلاب توصیه کردند.

وی با بیان اینکه بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که تمام هستی خود را در راه اسلام فدا کردند، افزود: «ب» بسیج به معنای بصیرت، بینایی و باور است که افراد با اتکا به این مؤلفه‌ها در راستای حفظ دین گام برمی‌دارند.

محمدی تصریح کرد: اگر این بصیرت در زمان واقعه کربلا وجود داشت، هرگز این حادثه عظیم رخ نمی‌داد، اما با بصیرت یاران حضرت اباعبدالله (ع) واقعه عاشورا تا ابد جاودانه و ماندگار شد.

وی وقوع فتنه 88 را نیز در پی بی‌بصیرتی برخی از خواص دانست و ابراز داشت: «س» بسیج نیز به معنای سازندگی است که در اوایل انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج سازندگی صادر شد.

محمدی احداث سدها، پل‌ها، جاده‌ها و ... را از جمله فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء ذکر و عنوان کرد: در بحث تحریم‌ها این قرارگاه عملکرد بسیار مثبتی از خود بر جای گذاشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: «ی» بسیج به معنای یاور رهبر و ولایت بودن و «ج» به معنای جهادی فکر کردن است که به برکت اسلام و وجود ولایت فقیه همواره سرفراز و عزت‌مند است.

به گزارش فارس، پایگاه آسیه حوزه معصومیه شهرستان جیرفت با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از اهالی منطقه کلرود در مسجد قائم آل محمد (عج) افتتاح شد.

همچنین مقرر شد که شورای پایگاه از خواهران فعال در این منطقه تشکیل تا هر چه سریع‌تر حلقه‌های صالحین در این پایگاه تشکیل شود.

انتهای پیام/80001/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول