اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان

زنان بسیجی درعرصه‌های مختلف افتخارآفرین بوده‌اند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: زنان بسیجی همسو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌های مهمی را ایفا کردند.

زنان بسیجی درعرصه‌های مختلف افتخارآفرین بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، فاطمه زیرکی با اشاره به روز ملی بسیج جامعه زنان اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ ایران، زنان توانستند شخصیت واقعی خود را پیدا کنند و دوشادوش مردان در اکثر عرصه‌ها نقش‌های موثری را در انقلاب ایفا کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان ادامه داد: زنان ایرانی با تبعیت از آموزه‌های دین مبین اسلام و با روحیه والای بسیجی خود توانستند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ایفای نقش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود گام‌های موثری را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارند و تحول عظیمی را در جامعه بوجود آورند.

عضو شورای شهر زاهدان بیان کرد: زنان شیردل ایرانی به موضوع عفاف و حجاب نه بعنوان یک محدودیت بلکه بعنوان یک مصونیت نگاه کرده‌اند و در همین راستا در عرصه‌های مختلف از جمله حضور در جبهه‌های جنگ و نقش آفرینی‌های سیاسی و اجتماعی دوره جدیدی از فعالیت‌های خود را شکوفا کردند.

وی اضافه کرد: آنها به همگان ثابت کردند که شیرزنان ایرانی می‌توانند با تأسی از دستورات دین مبین اسلام و سفارش‌های بزرگان دینی و سیاسی خود در عرصه‌های مختلف همانند مردان حماسه آفرین باشند.

زیرکی ادامه داد: امروزه ما شاهد الگوهایی از این زنان شهیده بسیجی در جامعه هستیم که در کنار وظایف مادری خود در عرصه‌های مختلف تا پای جان ایستادگی کردند و با اهدای خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان اذعان داشت: امیدواریم که زنان و دختران جامعه کنونی ما با الگو قرار دادن این زنان والا مقام و با پیروی از منش، سیرت و رفتار بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) که بهترین، بی نظیرترین و کاملترین الگو است، همچنان پایبند اصالت دینی و اعتقادی و اسلامی خود باشند و در برابر مشکلات و سختی‌ها همچون کوه استوار بمانند.

 

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول